Żadna oferta nie wzbudziła Twojego zainteresowania? Nic nie szkodzi! Wyślij nam swoje CV, dołączymy je do naszej bazy. Przeglądamy ją w trakcie każdej rekrutacji.
Wyślij CVPracujesz u tego pracodawcy? Poleć pracodawcę, aby pokazać innym, że warto rozważyć jego ofertę.
ANALIZA CV
Zaczynamy od analizy przesłanych przez Ciebie dokumentów
I SPOTKANIE
Zaprosimy Cię na rozmowę telefoniczną lub online
II SPOTKANIE
W rekrutacji na niektóre stanowiska może czekać na Ciebie kolejne spotkanie
200
ponad 200 pracowników w salonach stacjonarnych i centrali firmy
53
salony w Polsce i prężnie działający Ecommerce
2 009
na rynku polskim od 2009 roku
Założona w 1920 roku firma podbiła rynki, kiedy na jej czele stanęli Rosa Oriol i Salvador Tous, stawiając na innowacyjną koncepcję biżuterii wyróżniającej się na tle ekskluzywnych kolekcji w tradycyjnym stylu. TOUS przekształciła się w markę „lifestyle’ową”, której oferta – poza biżuterią – objęła linie torebek, perfum, zegarków, okularów i akcesoriów reprezentujących luksusowe produkty z przystępnej półki cenowej.
Obecnie TOUS może pochwalić się silną pozycją marki globalnej, obecnej na 5 kontynentach i mającej ponad 700 firmowych sklepów w takich miastach, jak Barcelona, Madryt, Nowy Jork, Miami, Szanghaj, Warszawa, Tokio, Moskwa, Meksyk czy Dubaj.
TOUS cieszy się światowym sukcesem w branży jubilerskiej. Biżuteria powstaje w wyniku wielopoziomowego procesu twórczego: źródła inspiracji są bardzo zróżnicowane, a pierwsze szkice projektów opracowywane są na podstawie oryginalnego pomysłu. Pierwotny zamysł bierze pod uwagę rodzaj klienteli, dla której projektowana jest biżuteria, oraz okoliczności jej używania. Te przemyślenia są kluczowe dla prawidłowego zdefiniowania kolekcji.