Żadna oferta nie wzbudziła Twojego zainteresowania? Nic nie szkodzi! Wyślij nam swoje CV, dołączymy je do naszej bazy. Przeglądamy ją w trakcie każdej rekrutacji.
Wyślij CVOtrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych, które prowadzi ten pracodawca. Bądź na bieżąco!
Pracujesz u tego pracodawcy? Poleć pracodawcę, aby pokazać innym, że warto rozważyć jego ofertę.
Rozmowa telefoniczna
Najpierw poznasz się z naszym działem rekrutacji! Chętnie opowiemy Ci co u nas słychać, a także wysłuchamy, co zawodowo słychać u Ciebie.
Test analityczny
Dla Ciebie to szansa na „wybadanie klimatu”, dla nas na znalezienie dla Ciebie najodpowiedniejszego zespołu.
Spotkanie
Poznajmy się bliżej! Zacznijmy od znalezienia odpowiedniego terminu spotkania.
Decyzja
Już po spotkaniu? W procesie rekrutacyjnym to już koniec. Dla Twojej kariery to dopiero początek – witamy na pokładzie!
Rozmowa telefoniczna
Dzwoniący telefon to sygnał, że chcemy Cię poznać bliżej i przy okazji nieco opowiedzieć Ci o nas i przedstawić szczegóły naszej oferty.
Spotkanie
Opowiedz nam coś więcej o sobie, obiecujemy zrobić to samo. Zależy nam na przedstawieniu Ci wszystkich możliwości rozwoju w ramach Publicis Groupe. Być może właśnie tego szukasz?
Decyzja
Tutaj nasze drogi się łączą. Witamy w Publicis Groupe i trzymamy kciuki za Twoją karierę w ramach naszej grupy.
Rozmowa telefoniczna
Zadzwonimy do Ciebie i chętnie przedstawimy szczegóły oferty. Przy stanowiskach specjalistycznych zależy nam, aby przekazać Ci pełen zakres tego stanowiska. Jednocześnie z przyjemnością wysłuchamy czego dokładnie szukasz.
Spotkanie
Przejdźmy do konkretów. Na tym etapie będziemy chcieli jak najjaśniej przedstawić Ci perspektywę Twojej kariery w naszej grupie.
Zadanie rekrutacyjne
Niektóre umiejętności łatwiej pokazać, niż o nich opowiadać, dlatego przy rekrutacjach na wybrane stanowiskach poprosimy Cię o przygotowanie krótkiego zadania rekrutacyjnego, najczęściej w formie kilkuslajdowej prezentacji.
II Spotkanie
Ten etap to nie tylko omówienie zadania rekrutacyjnego, ale też omówienie wszelkich pozostałych kwestii i odpowiedź na Twoje pytania. Ma ono dać poczucie pewności nie tylko nam, ale przede wszystkim Tobie. I DECYZJA.. ..tutaj nasze drogi się łączą. Witamy w Publicis Groupe i trzymamy kciuki za Twoją karierę w ramach naszej grupy.
To cykliczny program dedykowany osobom zainteresowanym szeroko pojętą karierą w digitalu. Razem z nami poznasz kulisy świata marketingu, a szczególnie tych zakątków, które mają słowo „digital” w nazwie. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw, gdzie pod okiem ekspertów będziesz mieć okazję postawić pierwsze kroki w naszej branży.
To regularnie prowadzony proces rekrutacyjny na pozycję Media Assistant, który jest pierwszym krokiem kariery w ramach zespołów mediowych naszej grupy. Najlepiej uczyć się poprzez praktykę? Dokładnie tak będzie w tym przypadku. Nim rozwiniesz w pełni skrzydła przejdziesz pełne szkolenie wdrożeniowe, podczas którego Twój bezpośredni przełożony i zespół wszystko Ci wytłumaczą, zaprezentują i dołożą wszelkich starań, aby kompleksowo przekazać Ci wiedzę! Zapraszamy!
1
Działamy w modelu Power of One, dzięki któremu możemy wymieniać się wiedzą, rozwijać nowe kompetencje i uczestniczyć w multidyscyplinarnych projektach, dlatego nigdy nie stoimy w miejscu i cały czas zdobywamy kolejne doświadczenia zawodowe
2
Działamy w oparciu o Manifest, zgodnie z którym projekty, jakie realizujemy, mają wciąż polepszać doświadczenia ludzi z markami, na całej ścieżce zakupowej, w taki sam sposób dbamy o doświadczenia naszych talentów z miejscem pracy
3
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki biznesowe naszej pracy, chcemy być strategicznymi liderami, rozwijamy kreatywność i analityczne myślenie, dbamy o najlepszą jakość tego co tworzymy, dzięki czemu jesteśmy doceniani i nagradzani na rynku
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Worldwide, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) czy departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.
Elastyczność dla Nas nie jest tylko kwestią miejsca, czasu i narzędzi pracy. To stworzenie takich warunków, w których będziesz mógł się rozwijać i w najbardziej efektywny sposób wykorzystywać swój potencjał. W Publicis Groupe pracujemy w trybie hybrydowym, ale to każdy zespół sam definiuje jego zasady. W każdy piątek, przez cały rok, mamy możliwość kończenia pracy o godzinie 15 i nie ma znaczenia czy pracujesz leżąc w hamaku czy korzystasz z jednego z naszych biur na drugim końcu świata. Naszym pracownikom oferujemy globalny program "Work your World" , który umożliwia pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie.
Dzięki temu, że jesteśmy różni możemy poznawać nowe punkty widzenia, odmienne doświadczenia i możemy nawzajem się wzbogacać.
Chcemy, żeby każdy czuł się w Publicis Groupe dobrze i żeby każdy miał pewność, że może być tu sobą!
Różnorodność, równość i inkluzywność to wartości, o które stale dbamy w naszej firmie!
Stworzyliśmy grupę Egalite, która wspiera budowanie bezpiecznej przestrzeni, przyjaznej społeczności i celebruje równości i różnorodności. W czerwcu świętujemy w Publicis Groupe Pride Month i w tym czasie dzielimy się inspiracjami, szkoleniami, wiedza praktyczną, a nawet wspólnie oglądamy tematyczne filmy.
O tematy DEI chcemy też dbać w kontekście naszej pracy dla klientów, dlatego część naszego X-teamu - Odpowiedzialny rozwój zajmuje się właśnie Równością.
Ciekawość jest jednym z kluczowych elementów naszej kultury organizacyjnej. To przez ciekawość zadajemy pytania, czasami kwestionujemy status quo i zawsze dociekliwie szukamy nowych rozwiązań, dzięki czemu możemy realizować nasz cel tworzenia lepszych doświadczeń ludzi z markami.
Kultura Ciekawości to szereg inicjatyw takich jak regularne spotkania agencyjne z wymianą wiedzy, grupa Teamsowa, która służy do szybkiej wymiany informacji i pomocy, grupy na FB, biblioteczka i wiele innych.
Ciekawość to również poszukiwanie sposobów, żeby zebrane inspiracje, nowe zjawiska w świecie czy nowe kanały mediowe wykorzystać dla naszych klientów. Pomagają w tym X-teamy czyli zespoły, które specjalizują się w wybranym obszarze. X-teamy tworzą się oddolnie – ktoś zauważa potencjał związany z jakimś nowym medium, nowymi zachowaniami, trendem, który ma szansę się rozwinąć i zaprasza chętnych do współpracy. Grupa wspólnie uzbraja się w wiedzę, dzieli się nią potem ze wszystkimi w organizacji (w ramach wspomnianych Środowych) i wspiera zespoły w przygotowywaniu aktywności i rekomendacji dla Klientów.
Jesteśmy wrażliwi na sprawy społeczne i od lat angażujemy się w wiele akcji charytatywnych. Niezależnie od tego czy są to jednorazowe zbiórki na konkretny cel, czy nasze coroczne inicjatywy, wszystkie wynikają z potrzeby serca i ogromnego zaangażowania wielu naszych kolegów i koleżanek.
Jesteśmy szczególnie dumni z dwóch naszych cyklicznych Akcji!
„Wspomóż Doga za hot doga”, która już od 11 lat jednoczy naszych pracowników w zbiórce pieniężnej dla zwierząt żyjących w schroniskach.
"Akcja Mikołaje”, okołoświąteczna tradycja, w której nasi pracownicy kupują prezenty bożonarodzeniowe dzieciom mieszkającym w placówkach opiekuńczych i domach samotnej matki. Każdego roku staramy się objąć akcją ok. 250 dzieci
Bliskie są nam też kwestie odpowiedzialnego rozwoju biznesu. Podejmujemy rożne działania pro środowiskowe, od edukacyjnych kampanii ekologicznych, po konkretne rozwiązania biznesowe. Jeden z naszych X- teamów stworzył nowatorskie narzędzie- wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala realnie optymalizować kampanie naszych Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży.