ETAP 1
Wybierz ofertę pracy i wyślij aplikację
Zapoznaj się z naszymi ofertami i jeśli Cię zainteresują wyślij swoje CV. Aktualne oferty możesz także znaleźć na naszej stronie internetowej https://worldline.com/en/home/careers.html
ETAP 2
Selekcja aplikacji
W etapie drugim szczegółowo sprawdzamy Twoją aplikację w celu ustalenia czy jest zgodna z naszymi potrzebami rekrutacyjnymi.
ETAP 3
Porozmawiajmy o Twojej aplikacji
Jeśli Twoja aplikacja odpowiada naszym potrzebom, wówczas Dział Personalny skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu przeprowadzenia krótkiego wywiadu rekrutacyjnego/umówienia na spotkanie. Pamiętaj, aby odebrać od nas telefon!
Z reguły w trakcie rozmowy dowiadujesz się czy przeszedłeś do dalszego etapu.
ETAP 4
Poznajmy się lepiej
Czwarty etap to spotkanie w siedzibie naszej firmy. W spotkaniu uczestniczy przedstawiciel Działu Personalnego oraz Menager zespołu, do którego aplikujesz. W trakcie spotkania Manager lub jeden z naszych wspaniałych pracowników odbędzie z Tobą krótką rozmowę w języku obcym dopasowanym do stanowiska. Po spotkaniu zostaniesz poproszony o wypełnienie krótkiego testu językowego składającego się z 4 pytań.
ETAP 5
Testy językowe online
Już prawie koniec! Przedostatnim etapem są testy językowe online, które możesz wypełnić w domu siedząc w wygodnym fotelu i popijając herbatę.
ETAP 6
Poznaj członka zarządu polskiego oddziału
Jeśli Twoja aplikacja dotarła do tego etapu należą Ci się gratulacje, oznacza to, że jesteś bardzo blisko finału! Dostajesz zaproszenie na drugie, ostatnie spotkanie rekrutacyjne. Jest to spotkanie z osobą, która lokalnie zarządza naszą firmą.
ETAP 7
Zakończenie procesu
Niezależnie od podjętej przez nas decyzji dostaniesz odpowiedź zwrotną odnośnie procesu rekrutacyjnego, w którym brałeś udział.
Jeśli rozmowy przebiegły pomyślnie, spodziewaj się od nas telefonu z gratulacjami i ofertą. Przedstawiciel Działu HR wyśle także maila ze szczegółami oferty i poprosi o potwierdzenie warunków z Twojej strony.
To koniec procesu, witamy Cię w Worldline!