ETAP 1
Aplikacja
Zainteresowani ofertą pracy kandydaci aplikują na wybrane stanowisko.
ETAP 2
Selekcja
Dział HR dokonuje selekcji aplikacji, następnie wybrani kandydaci są przedstawiani kierownikowi działu który poszukuje nowego pracownika.
ETAP 3
Kontakt mailowy
Kandydaci którzy pozytywnie przeszli etap selekcji są o tym informowani drogą mailową.
ETAP 4
Kontakt telefoniczny
W większości przypadków z wybranymi kandydatami przeprowadzana jest 15 minutowa rozmowa telefoniczna, podczas której rekruter poszerza wiedzę o kandydacie.
ETAP 5
Spotkanie z zespołem rekrutacyjnym
W spotkaniu rekrutacyjnym, trwającym ok. 60 minut, bierze udział pracownik działu HR, kierownik poszukujący pracownika oraz kandydat. Spotkania odbywają się w głównej siedzibie firmy Willson & Brown: Warszawa Włochy. Dla zmotoryzowanych dostępny jest bezpłatny parking przed firmą.
ETAP 6
Przedstawienie oferty / Informacja zwrotna
Każdy z kandydatów otrzymuje informację zwrotną dotyczącą wyników procesu rekrutacyjnego, natomiast wybrany kandydat jest zapraszany do firmy aby omówić propozycję zatrudnienia.
ETAP 7
Zatrudnienie
Po pozytywnym rozpatrzeniu oferty z przyszłym pracownikiem kontaktuje się pracownik działu kadr w celu przekazania niezbędnych dokumentów. Do momentu rozpoczęcia pracy przyszły pracownik pozostaje w stałym kontakcie z działem HR.
ETAP 8
Onborading
W pierwszym tygodniu pracy organizowane jest szkolenie „Welcome”, którego celem jest wdrożenie nowych pracowników w organizację. Raz na kwartał organizowany jest rozszerzony program adaptacyjny, podczas którego nowe osoby zapoznają się z naszymi technologiami oraz wewnętrznymi procesami.