Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Webhelp Poland Sp. z o. o.

ul. Taneczna 30
02-829 Warszawa
mazowieckie, Polska
Telefon: +48 22 345 55 55
[email protected]

www.webhelp.com/pl-pl

NIP: 9512138427

O Webhelp

Na przełomie tysiącleci dwóch młodych francuskich przedsiębiorców Frederic Jousset i Olivier Duha wyznaczyło sobie konkretny cel polegający na stworzeniu konsumentom i markom odpowiednich warunków i przygotowaniu ich do zaangażowania się w świat cyfrowy. Tak powstała firma Webhelp.

Na skutek ewolucji i przejęć Webhelp stał się dziś globalnym dostawcą usług outsourcingu procesów biznesowych (BPO) zatrudniającym 50 000 pracowników. Nadal specjalizujemy się w zapewnianiu wrażeń klienta, nasze możliwości obejmują jednak kanały głosowy, społeczny i cyfrowy. Poszerzyliśmy także nasze usługi zlecane na zewnątrz o usługi sprzedażowe, marketingowe i zarządzania płatnościami.

Kształtujemy wrażenia klienta w imieniu jednych z najbardziej progresywnych marek na świecie, a dzięki naszej ofercie outsourcingu transformacyjnego możemy poprawiać wydajność, dokonywać rzeczywistej i trwałej transformacji modeli operacyjnych klientów oraz zapewnić istotną przewagę finansową. Nasza zdolność do spełniania oczekiwań opiera się na danych i stosowanej analizie.

Dzisiaj firmą kierują nadal jej dwaj założyciele, a ich duch przedsiębiorczości głęboko przenika naszą kulturę korporacyjną. Nasza misja „przesuwania granic wrażeń klienta i optymalizacji procesów biznesowych” sprawia, że pracownicy mogą pokonywać bariery i są do tego zachęcani.

Od czasu swojego powstania Webhelp zdecydowanie rozrósł się, a nasze globalne zespoły w 35 krajach i ponad 140 centrach wrażeń klienta obsługują ponad 500 partnerów. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat nasze przychody wzrosły o ponad 250%. Osiągnęliśmy to dzięki inwestowaniu w ludzi, ich środowisko pracy oraz rozwijaniu analitycznej i operacyjnej zdolności do świadczenia faktycznie transformujących usług outsourcingowych, stosując rozwiązania odpowiadające wyzwaniom dzisiejszego wielokanałowego świata.

List do naszych pracowników

Ludzie tworzą Webhelp. Ponad 55 000 osób codziennie przyczynia się do rozwoju firmy, zmiany status quo w branży outsourcingu, kreowania zadowolenia klientów oraz prognozowania ich przyszłych zachowań.

Razem tworzymy efekt WOW.

Każdy z Was wnosi inną energię, inną pasję, inną motywację i co najważniejsze — własny, niepowtarzalny zestaw umiejętności i talentów. Cenimy tę różnorodność i bogactwo potencjału, jakie tworzycie.

Umiejętności komunikacyjne rozwijane podczas interakcji z klientami, zwłaszcza w wielu kanałach, pozwalają zdobyć doświadczenie, które można przenieść na każdy obszar życia, a także na inne funkcje w Webhelp i poza nim.

Obsługa klienta i outsourcing procesów biznesowych są obecnie bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek wcześniej. Mamy nadzieję, że jesteście dumni z firmy, której jesteście tak ważną częścią. Webhelp jest trzecim największym dostawcą usług centrum kontaktowego w Europie. Dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć się na pierwszym miejscu.

Co dalej? Sztuczna inteligencja. Wirtualna rzeczywistość. Nie jesteśmy nawet w stanie przewidzieć, jak bardzo ekscytująca przyszłość czeka naszych klientów oraz nas wszystkich działających na pierwszej linii obsługi klienta. Jak myślicie, gdzie będziemy w roku 2020? Prześlijcie nam swoje pomysły — zabierzecie nas do granic swojej wyobraźni!

Dziękujemy Wam, Webhelpersi. Bez was nie byłoby Webhelp.

Frédéric i Olivier.

Kariera

Kształtuj wrażenia klientów

Zestaw umiejętności potrzebnych, by zostać wielokanałowym cyfrowym coachem w Webhelp wykracza poza typowy zakres obowiązków pracowników centrum kontaktowego — a nasz zespół lubi to wyzwanie. Jako część jednego globalnego zespołu nasi inżynierzy wrażeń klienta mają prawdziwą szansę rozwijać i różnicować swoje umiejętności w środowisku cyfrowym.

Webhelp to inteligentna firma oparta na zarządzaniu danymi. Nie dostrzegamy żadnej wartości w koncentrowaniu się na staromodnych wskaźnikach działania centrów kontaktowych i przestarzałych pomysłach dotyczących komunikacji. Nasze zespoły Insight poświęcają sporo czasu i wysiłku na zbieranie opinii od doradców — ludzi, którzy naprawdę wiedzą, czego chcą nasi klienci. W Webhelp pomysły nie są narzucane przez kadrę zarządzającą — pochodzą od ludzi znajdujących się w centrum naszych działań, powstają w wyniku interakcji z klientami.

Bez względu na staż pracy w Webhelp umożliwiamy zdobycie cennych umiejętności oraz doświadczenia, jakich nie zdobędziesz gdzie indziej — niezależnie od tego, czy pełnisz funkcję wspierającą, czy należysz do zespołu kluczowych doradców. Jako globalna firma oferujemy naszym pracownikom możliwość podróżowania i pracy z innymi członkami rodziny Webhelp na całym świecie.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (4)