O Webhelp

Na przełomie tysiącleci dwóch młodych francuskich przedsiębiorców Frederic Jousset i Olivier Duha wyznaczyło sobie konkretny cel polegający na stworzeniu konsumentom i markom odpowiednich warunków i przygotowaniu ich do zaangażowania się w świat cyfrowy. Tak powstała firma Webhelp.
Na skutek ewolucji i przejęć Webhelp stał się dziś globalnym dostawcą usług outsourcingu procesów biznesowych (BPO) zatrudniającym 50 000 pracowników. Nadal specjalizujemy się w zapewnianiu wrażeń klienta, nasze możliwości obejmują jednak kanały głosowy, społeczny i cyfrowy. Poszerzyliśmy także nasze usługi zlecane na zewnątrz o usługi sprzedażowe, marketingowe i zarządzania płatnościami.
Kształtujemy wrażenia klienta w imieniu jednych z najbardziej progresywnych marek na świecie, a dzięki naszej ofercie outsourcingu transformacyjnego możemy poprawiać wydajność, dokonywać rzeczywistej i trwałej transformacji modeli operacyjnych klientów oraz zapewnić istotną przewagę finansową. Nasza zdolność do spełniania oczekiwań opiera się na danych i stosowanej analizie.
Dzisiaj firmą kierują nadal jej dwaj założyciele, a ich duch przedsiębiorczości głęboko przenika naszą kulturę korporacyjną. Nasza misja „przesuwania granic wrażeń klienta i optymalizacji procesów biznesowych” sprawia, że pracownicy mogą pokonywać bariery i są do tego zachęcani.
Od czasu swojego powstania Webhelp zdecydowanie rozrósł się, a nasze globalne zespoły w 35 krajach i ponad 140 centrach wrażeń klienta obsługują ponad 500 partnerów. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat nasze przychody wzrosły o ponad 250%. Osiągnęliśmy to dzięki inwestowaniu w ludzi, ich środowisko pracy oraz rozwijaniu analitycznej i operacyjnej zdolności do świadczenia faktycznie transformujących usług outsourcingowych, stosując rozwiązania odpowiadające wyzwaniom dzisiejszego wielokanałowego świata.