Dane kontaktowe

UPC Polska

al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 5262461791

Etapy rekrutacji

Staramy się, aby rekrutacja do naszej firmy odbywała się w sposób nie tylko profesjonalny, ale i przyjazny dla Kandydata. Dlatego stosujemy parę zasad, które przyświecają nam w trakcie prowadzenia rekrutacji:

  1. Szanujemy czas Kandydatów, dlatego na spotkania zapraszamy osoby, które naszym zdaniem spełniają oczekiwania przełożonego i mają odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
  2. Dbamy o dobrą atmosferę na spotkaniu, co pozwala rozładować stres i umożliwia zarówno nam jak i Kandydatowi zaprezentowanie się z jak najlepszej strony.
  3. Zawsze wracamy z informacją zwrotną.
     

PROCESY REKRUTACYJNE

W naszej organizacji obowiązują dwa procesy rekrutacyjne, które różnią się w zależności od tego, do jakiej grupy stanowisk aplikujesz:

  1. Stanowiska w Działach Sprzedaży i Obsługi Klienta
  2. Stanowiska Back-office’owe, Eksperckie oraz Kierownicze

Proces rekrutacji dla Proces rekrutacyjny dla stanowisk w Sprzedaży i Obsłudze Klienta

ETAP 1

Umówienie spotkania

Wyślij nam swoją aplikację! Jeśli Twój profil zawodowy odpowiada poszukiwanemu, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu umówienia spotkania.

ETAP 2

Rozmowa kwalifikacyjna

Spotkanie w salonie sprzedaży lub w biurze UPC Polska. Na spotkaniu obecna jest osoba z działu personalnego oraz potencjalny przyszły przełożony. O co pytają? O Twoje doświadczenie, zainteresowania, motywację do podjęcia pracy. Opowiadają też o naszej firmie i prezentują zakres odpowiedzialności oraz warunki potencjalnej współpracy.  

ETAP 3

Oferta

Jeżeli uznamy, że pasujesz do naszego zespołu – otrzymasz telefon z informacją, iż chcielibyśmy złożyć Ci ofertę pracy! Wszystkie szczegóły i warunki współpracy wraz z gratulacjami poznasz już przez telefon. Następnie nasz zespół rekrutacji wyśle Ci ofertę w formie pisemnej emailem.

Rekrutacja zakończona! Jeśli zdecydujesz się przyjąć naszą ofertę, nasz dział HR skontaktuje się z Tobą aby zorganizować wszelkie formalności.

Proces rekrutacji dla Proces rekrutacyjny dla stanowisk Back-office’owych, Eksperckich oraz Kierowniczych

ETAP 1

Umówienie spotkania

Wyślij nam swoją aplikację! Jeśli Twój profil zawodowy odpowiada poszukiwanemu, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu umówienia spotkania.

ETAP 2

Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna

Podczas pierwszego spotkania porozmawiasz z przedstawicielem Działu Rekrutacji, który ugości Cię w naszej siedzibie głównej pyszną kawą lub herbatą.

Jest to spotkanie zapoznawcze, podczas którego mamy okazję wymienić się wzajemnie informacjami; Rekrutera interesować będą Twoje doświadczenia zawodowe, motywacja do podjęcia pracy, zainteresowania – o to wszystko Rekruter będzie pytał podczas rozmowy.  Jeżeli na stanowisku, na które aplikujesz, potrzebna jest znajomość języka angielskiego, możesz się również spodziewać krótkiej rozmowy w języku angielskim.

Na spotkaniu Rekruter opowie Ci o naszej firmie, przedstawi dokładnie zakres odpowiedzialności i strukturę działu, do którego aplikujesz. Chętnie odpowie też na Twoje pytania, jeśli takowe się pojawią.

Pod koniec rozmowy zostaniesz zapytany o dyspozycyjność – od kiedy możesz rozpocząć pracę, a także o oczekiwania finansowe.

Feedback odnośnie dalszego uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym powinieneś otrzymać od nas maksymalnie do dwóch tygodni po spotkaniu.

ETAP 3

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Jeżeli Twoje doświadczenie i kwalifikacje odpowiadają profilowi stanowiska, zastaniesz zaproszony na spotkanie z potencjalnym przyszłym przełożonym.

To spotkanie ma charakter bardziej merytoryczny – prowadzący będzie pytał Cię o konkretne doświadczenia, przykłady, postara się sprawdzić, czy masz potrzebną do objęcia tego stanowiska wiedzę.

Kwalifikacje są ważne, ale równie ważne jest dobre porozumienie z potencjalnym przyszłym przełożonym! Zachęcamy więc do pro-aktywności: możesz zapytać o obowiązki, strukturę działu, osoby pracujące w zespole – to na pewno zostanie docenione i odebrane bardzo pozytywnie!

Czasami – jedynie wówczas, gdy wymaga tego charakter stanowiska – możesz być poproszony o wypełnienie testów analitycznych. O tym fakcie zostaniesz uprzedzony podczas rozmowy telefonicznej.

ETAP 4

Oferta

Jeżeli to Ty zostaniesz wybrany, otrzymasz od nas telefon z informacją, iż chcielibyśmy złożyć Ci ofertę pracy! Mamy nadzieję, że i Ty wybierzesz właśnie nas!

Wszystkie szczegóły i warunki współpracy wraz z gratulacjami poznasz już przez telefon. Następnie nasz zespół rekrutacji wyśle Ci ofertę w formie pisemnej emailem.

ETAP 5

Witaj w zespole!

Rekrutacja zakończona! Jeśli zdecydujesz się przyjąć naszą ofertę, nasz dział HR skontaktuje się z Tobą aby zorganizować wszelkie formalności.

Pozostaje nam teraz cierpliwie poczekać, aż dołączysz do naszego zespołu. Pierwszego dnia pracy włączymy Cię do szerszego grona zaczynających w tym dniu pracę osób, z którymi odbędziesz szkolenie wprowadzające, tzw. Induction Day. Podczas tego dnia, w przyjaznej i ciepłej atmosferze, zaznajomimy Cię z firmą i sprawimy, że początek pracy w nowym miejscu – w UPC Polska – będzie czystą przyjemnością J