Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

UPC Polska

Al. Solidarności 171
00-877 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 5262461791

Etapy rekrutacji

Staramy się, aby rekrutacja do naszej firmy odbywała się w sposób nie tylko profesjonalny, ale i przyjazny dla Kandydata. Dlatego stosujemy parę zasad, które przyświecają nam w trakcie prowadzenia rekrutacji:

  1. Szanujemy czas Kandydatów, dlatego na spotkania zapraszamy osoby, które naszym zdaniem spełniają oczekiwania przełożonego i mają odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
  2. Dbamy o dobrą atmosferę na spotkaniu, co pozwala rozładować stres i umożliwia zarówno nam jak i Kandydatowi zaprezentowanie się z jak najlepszej strony.
  3. Zawsze wracamy z informacją zwrotną.
     

PROCESY REKRUTACYJNE

W naszej organizacji obowiązują dwa procesy rekrutacyjne, które różnią się w zależności od tego, do jakiej grupy stanowisk aplikujesz:

  1. Stanowiska w Działach Sprzedaży i Obsługi Klienta
  2. Stanowiska Back-office’owe, Eksperckie oraz Kierownicze

Proces rekrutacji dla Proces rekrutacyjny dla stanowisk w Sprzedaży i Obsłudze Klienta

ETAP 1

Umówienie spotkania

Wyślij nam swoją aplikację! Jeśli Twój profil zawodowy odpowiada poszukiwanemu, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu umówienia spotkania.

ETAP 2

Rozmowa kwalifikacyjna

Jeżeli aplikujesz na stanowisko w salonie sprzedaży – zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę właśnie do salonu. W innych przypadkach spotkanie odbędzie się zdalne, za pośrednictwem platformy wideo – zaproszenie z linkiem otrzymasz od nas mailowo z wyprzedzeniem. Na spotkaniu obecny jest potencjalny przyszły przełożony/przełożona. O co będzie pytał/pytała? O Twoje doświadczenie, zainteresowania, motywację do podjęcia pracy. Opowie też o naszej firmie i zaprezentuje zakres odpowiedzialności oraz warunki potencjalnej współpracy. 

ETAP 3

Oferta

Po spotkaniu wybieramy kandydatów, którzy najlepiej odpowiadają roli, do której szukamy pracownika. Gdy będziesz to Ty – otrzymasz od nas telefon z informacją, że to właśnie Tobie chcemy złożyć ofertę pracy! Wszystkie szczegóły i warunki współpracy (wraz z gratulacjami) poznasz już przez telefon. Następnie nasz zespół rekrutacji wyśle Ci ofertę w formie pisemnej emailem. Jeśli zdecydujesz się ją przyjąć, zorganizujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne formalności, będąc z Tobą w kontakcie. W ten sposób dołączysz do nas!

Proces rekrutacji dla Proces rekrutacyjny dla stanowisk Back-office’owych, Eksperckich oraz Kierowniczych

ETAP 1

Umówienie spotkania

Wyślij nam swoją aplikację! Jeśli Twój profil zawodowy odpowiada poszukiwanemu, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu umówienia spotkania.

ETAP 2

Rozmowa z przedstawicielem działu People

Rozmowę z przedstawicielem zespołu Talent Acquisition w dziale People (tak nazywamy w UPC dział HR) odbędziesz przez telefon lub wideo-rozmowę. Szczegóły spotkania otrzymasz wcześniej mailowo. Jest to spotkanie zapoznawcze, podczas którego mamy okazję wymienić się wzajemnie informacjami - Rekrutera interesować będą przede wszystkim Twoje doświadczenia zawodowe, motywacja do podjęcia pracy oraz zainteresowania. Jeżeli na stanowisku, na które aplikujesz, potrzebna jest znajomość języka angielskiego, możesz się również spodziewać krótkiej rozmowy w języku angielskim.

W dalszej części spotkania Rekruter opowie Ci o naszej firmie, przedstawi dokładnie zakres odpowiedzialności i strukturę działu, do którego aplikujesz. Chętnie odpowie też na Twoje pytania, więc zastanów się wcześniej, czego chciałbyś się dowiedzieć o nowym miejscu pracy.

Pod koniec rozmowy zostaniesz zapytany o dyspozycyjność – od kiedy możesz rozpocząć pracę, a także o oczekiwania finansowe.

Feedback odnośnie dalszego uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym powinieneś otrzymać od nas maksymalnie do dwóch tygodni po spotkaniu.

ETAP 3

Rozmowa z bezpośrednim przełożonym

Jeżeli Twoje doświadczenie i kwalifikacje odpowiadają profilowi stanowiska, zastaniesz zaproszony na spotkanie z potencjalnym przyszłym przełożonym. To spotkanie ma charakter bardziej merytoryczny – menedżer będzie pytał Cię o konkretne doświadczenia, przykłady, postara się sprawdzić, czy masz potrzebną do objęcia tego stanowiska wiedzę.

Kwalifikacje są ważne, ale równie ważne jest dobre porozumienie z potencjalnym przyszłym przełożonym! Zachęcamy więc do aktywnego podejścia: możesz zapytać o obowiązki, strukturę działu, osoby pracujące w zespole – takie zainteresowanie z pewnością zostanie dobrze odebrane!

Czasami – jedynie wówczas, gdy wymaga tego charakter stanowiska – możesz być poproszony o wypełnienie testów analitycznych. O tym fakcie zostaniesz uprzedzony podczas rozmowy telefonicznej.

ETAP 4

Oferta

Po spotkaniu wybieramy kandydatów, którzy najlepiej odpowiadają roli, do której szukamy pracownika. Gdy będziesz to Ty – otrzymasz od nas telefon z informacją, że to właśnie Tobie chcemy złożyć ofertę pracy! Wszystkie szczegóły i warunki współpracy (wraz z gratulacjami) poznasz już przez telefon. Następnie nasz zespół rekrutacji wyśle Ci ofertę w formie pisemnej emailem. Jeśli zdecydujesz się ją przyjąć, zorganizujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne formalności, będąc z Tobą w kontakcie. W ten sposób dołączysz do nas!

ETAP 5

Witaj w zespole!

Jeśli zdecydujesz się przyjąć naszą ofertę, zorganizujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne formalności, będąc z Tobą w kontakcie. W ten sposób dołączysz do nas!

Pozostaje nam teraz cierpliwie na Ciebie poczekać, aż dołączysz do naszego zespołu. Pierwszego dnia pracy włączymy Cię do szerszego grona zaczynających w tym dniu pracę osób, z którymi odbędziesz szkolenie wprowadzające, tzw. Induction Day. Podczas tego dnia, w przyjaznej i ciepłej atmosferze, zaznajomimy Cię z firmą i sprawimy, że początek pracy w nowym miejscu – w UPC Polska – będzie czystą przyjemnością :)