Dane kontaktowe

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Kołobrzeska 32C
80-394 Gdańsk
pomorskie, Polska

NIP: 7393356073

POZNAJ NAS

Globalne doświadczenie na polskim rynku

Jesteśmy jednym ze światowych liderów branży Contact Center. Obsługujemy ponad 400 firm, mamy 52 oddziały w 20 krajach i zatrudniamy 30 tys. osób, pracujących w 33 językach. Do naszych partnerów biznesowych należą giganci telekomunikacji, finansów, mediów, e-commerce czy AGD. Działamy w Polsce już od 2003 r. W trzech oddziałach – w Olsztynie, Gdańsku i Białymstoku – zatrudniamy ok. 1500 osób i jesteśmy w gronie największych regionalnych pracodawców. Nasi specjaliści biegle posługują się kilkunastoma językami, wspierając klientów przez zaawansowany CRM i stale rozwijany zestaw nowoczesnych kanałów komunikacji (m.in. video-chat, aplikacje mobilne i media społecznościowe). Technologia bardzo pomaga, ale nasz największy kapitał to ludzie. Inwestycje w rozwój zawodowy pracowników oraz dbałość o ich potrzeby, motywację i zaangażowanie, pozwoliły nam zostać trzykrotnym laureatem programu Inwestor w Kapitał Ludzki (2015-2017) oraz nagrody Outsourcing Stars 2015.

Jak pracujemy

Nasza moc płynie od ludzi. Doceniamy ich potencjał i stwarzamy im warunki do rozwoju zawodowego i osobistego. Tworzymy wielokulturowy, zgrany zespół, pracujący w przyjaznej, wręcz rodzinnej atmosferze. Stawiamy na work-life balance, wspierając się i dbając o to, by praca była też przyjemnością. Liczne inicjatywy rozwojowe pozwalają nam wzmacniać i zdobywać kompetencje, ale też zacieśniać łączące nas więzi. Każdy zaangażowany w pracę człowiek znajdzie u nas swoje miejsce – nieważne, czy masz 20 czy 40 lat lub więcej. Ważne że chcesz się uczyć i rozwijać, wykorzystując oferowane przez nas możliwości: elastyczne godziny pracy na umowie zleceniu, wsparcie w nauce języków i szeroki wachlarz szkoleń. Wszelkie inicjatywy pracownicze, związane z integracją zespołu, są u nas bardzo mile widziane. Dlatego często organizujemy dni tematyczne, konkursy i turnieje czy spotkania poza firmą. Dzięki nim praca u nas staje się jeszcze przyjemniejsza!

Przeczytaj komentarze naszych pracowników i zobacz film z oddziału w Olsztynie.

Oczami pracowników

Na projekcie językowym pracuję już 3 lata. Udzielam informacji i wsparcia technicznego klientom w języku szwedzkim, norweskim i duńskim. W Transcom cenię sobie to, że wszyscy są otwarci, pracujemy w dobrej atmosferze, mamy międzynarodowy zespół i się integrujemy. Po drugie ważne jest to, że szlifuję język, bo pracuję z klientami w językach nordyckich. Kolejna sprawa to godziny pracy. Ci, którzy studiują chcą mieć elastyczny grafik. Jestem mamą i chciałam pracować w stałych godzinach – dostałam taką możliwość. Do tego benefity pozapłacowe. Dzięki platformie lojalnościowej zbieram punkty i wymieniam je na bilety do kina – chodzimy tam z rodziną i przyjaciółmi kilka razy w miesiącu.

Marta, Lead CSR przy projekcie językowym AGD

 

Jestem tu 7 lat. Zaczynałem pracę kiedy projekt dopiero startował, więc przeszedłem wszystkie etapy ścieżki kariery, od konsultanta przez młodszego i starszego specjalistę, aż do eksperta. Na początku pracowałem na infolinii, teraz odpowiadam za połączenia wychodzące do klientów. To dość odpowiedzialna praca i wymaga nastawienia na cel. Wiele osób zaczynających pracę pyta, co mnie tu zatrzymało. Odpowiadam, że przede wszystkim atmosfera – ludzie, którzy tu pracują i jednocześnie są kumplami, a nie tylko anonimowymi współpracownikami. Ważne było też to, że od początku wiedziałem, co muszę zrobić, żeby dotrzeć do miejsca, w którym jestem i żeby więcej zarabiać – to nie tajemnica, że pracujemy też dla dobrego wynagrodzenia. Transcom pomaga mi też realizować moje hobby – co tydzień, dzięki wsparciu finansowemu firmy, gramy z chłopakami z pracy w piłkę na Orliku.

Patryk, Ekspert przy projekcie sprzedażowym

 

Zaczynałam jako konsultant. Myślałam, że to będzie praca na miesiąc czy dwa, chciałam tylko dorobić. Tymczasem dostałam umowę o pracę, co było dla mnie bardzo ważne i jestem w Transcom już 5,5 roku. Zajmuję się przyjmowaniem zgłoszeń mailowych od klientów sieci komórkowej. Nasza praca musi być jakościowa i szybka jednocześnie, więc nauczyłam się tutaj działać pod presją czasu. Do tego szczegółowo poznałam produkty i procedury bardzo dużej firmy. Myślę, że to cenna wiedza. Dzięki pracy tutaj umiem też działać w zespole, bo na co dzień udzielamy sobie wsparcia. Jeżeli pojawiają się jakieś problemy, to nie musimy rozwiązywać ich sami.

Karolina, Lead CSR przy projekcie Back Office

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (3)