Dane kontaktowe

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Kołobrzeska 32C
80-394 Gdańsk
pomorskie, Polska

NIP: 7393356073

POZNAJ NAS

Globalne doświadczenie na polskim rynku

Jesteśmy jednym ze światowych liderów branży Contact Center. Obsługujemy ponad 400 firm, mamy 52 oddziały w 20 krajach i zatrudniamy 30 tys. osób, pracujących w 33 językach. Do naszych partnerów biznesowych należą giganci telekomunikacji, finansów, mediów, e-commerce czy AGD. Działamy w Polsce już od 2003 r. W trzech oddziałach – w Olsztynie, Gdańsku i Białymstoku – zatrudniamy ok. 1500 osób i jesteśmy w gronie największych regionalnych pracodawców. Nasi specjaliści biegle posługują się kilkunastoma językami, wspierając klientów przez zaawansowany CRM i stale rozwijany zestaw nowoczesnych kanałów komunikacji (m.in. video-chat, aplikacje mobilne i media społecznościowe). Technologia bardzo pomaga, ale nasz największy kapitał to ludzie. Inwestycje w rozwój zawodowy pracowników oraz dbałość o ich potrzeby, motywację i zaangażowanie, pozwoliły nam zostać trzykrotnym laureatem programu Inwestor w Kapitał Ludzki (2015-2017) oraz nagrody Outsourcing Stars 2015.

Jak pracujemy

Nasza moc płynie od ludzi. Doceniamy ich potencjał i stwarzamy im warunki do rozwoju zawodowego i osobistego. Tworzymy wielokulturowy, zgrany zespół, pracujący w przyjaznej, wręcz rodzinnej atmosferze. Stawiamy na work-life balance, wspierając się i dbając o to, by praca była też przyjemnością. Liczne inicjatywy rozwojowe pozwalają nam wzmacniać i zdobywać kompetencje, ale też zacieśniać łączące nas więzi. Każdy zaangażowany w pracę człowiek znajdzie u nas swoje miejsce – nieważne, czy masz 20 czy 40 lat lub więcej. Ważne że chcesz się uczyć i rozwijać, wykorzystując oferowane przez nas możliwości: elastyczne godziny pracy na umowie zleceniu, wsparcie w nauce języków i szeroki wachlarz szkoleń. Wszelkie inicjatywy pracownicze, związane z integracją zespołu, są u nas bardzo mile widziane. Dlatego często organizujemy dni tematyczne, konkursy i turnieje czy spotkania poza firmą. Dzięki nim praca u nas staje się jeszcze przyjemniejsza!

Przeczytaj komentarze naszych pracowników i zobacz film z oddziału w Olsztynie.

Oczami pracowników

Na projekcie językowym pracuję już 3 lata. Udzielam informacji i wsparcia technicznego klientom w języku szwedzkim, norweskim i duńskim. W Transcom cenię sobie to, że wszyscy są otwarci, pracujemy w dobrej atmosferze, mamy międzynarodowy zespół i się integrujemy. Po drugie ważne jest to, że szlifuję język, bo pracuję z klientami w językach nordyckich. Kolejna sprawa to godziny pracy. Ci, którzy studiują chcą mieć elastyczny grafik. Jestem mamą i chciałam pracować w stałych godzinach – dostałam taką możliwość. Do tego benefity pozapłacowe. Dzięki platformie lojalnościowej zbieram punkty i wymieniam je na bilety do kina – chodzimy tam z rodziną i przyjaciółmi kilka razy w miesiącu.

Marta, Lead CSR przy projekcie językowym AGD

 

Jestem tu 7 lat. Zaczynałem pracę kiedy projekt dopiero startował, więc przeszedłem wszystkie etapy ścieżki kariery, od konsultanta przez młodszego i starszego specjalistę, aż do eksperta. Na początku pracowałem na infolinii, teraz odpowiadam za połączenia wychodzące do klientów. To dość odpowiedzialna praca i wymaga nastawienia na cel. Wiele osób zaczynających pracę pyta, co mnie tu zatrzymało. Odpowiadam, że przede wszystkim atmosfera – ludzie, którzy tu pracują i jednocześnie są kumplami, a nie tylko anonimowymi współpracownikami. Ważne było też to, że od początku wiedziałem, co muszę zrobić, żeby dotrzeć do miejsca, w którym jestem i żeby więcej zarabiać – to nie tajemnica, że pracujemy też dla dobrego wynagrodzenia. Transcom pomaga mi też realizować moje hobby – co tydzień, dzięki wsparciu finansowemu firmy, gramy z chłopakami z pracy w piłkę na Orliku.

Patryk, Ekspert przy projekcie sprzedażowym

 

Zaczynałam jako konsultant. Myślałam, że to będzie praca na miesiąc czy dwa, chciałam tylko dorobić. Tymczasem dostałam umowę o pracę, co było dla mnie bardzo ważne i jestem w Transcom już 5,5 roku. Zajmuję się przyjmowaniem zgłoszeń mailowych od klientów sieci komórkowej. Nasza praca musi być jakościowa i szybka jednocześnie, więc nauczyłam się tutaj działać pod presją czasu. Do tego szczegółowo poznałam produkty i procedury bardzo dużej firmy. Myślę, że to cenna wiedza. Dzięki pracy tutaj umiem też działać w zespole, bo na co dzień udzielamy sobie wsparcia. Jeżeli pojawiają się jakieś problemy, to nie musimy rozwiązywać ich sami.

Karolina, Lead CSR przy projekcie Back Office

 

Z Transcom jestem związana blisko rok. Pracuję w języku niemieckim i udzielam klientom informacji i wsparcia technicznego dotyczącego obsługi sprzętu AGD. Najpierw pracowałam w oddziale w Olsztynie, ale otrzymałam propozycję pracy w Gdańsku, którą chętnie przyjęłam. Wielu współpracowników oferowało mi swoją pomoc, gdy się tu przeniosłam. Tę dobrą atmosferę czuć na co dzień w biurze i poza nim, bo spotykamy się też prywatnie. Polecam pracę tutaj, bo jest świetna na pewno na początek, nawet bez doświadczenia – ja go nie miałam, wszystkiego nauczyłam się na szkoleniach. Ale jak widać po moich kolegach, którzy pracują tu kilka, a nawet kilkanaście lat, to też firma, w której zostaje się na dłużej i robi karierę.

Aneta, specjalista ds. obsługi klienta przy projekcie językowym AGD

 

Pracuję w Transcom od 8 miesięcy. Analizuję zgłoszenia od klientów i rozwiązuję problemy techniczne. Jestem studentką i młodą mamą – codziennie odprowadzam syna do szkoły. Dlatego największe znaczenie ma dla mnie grafik, który mogę do tego dopasować i fakt, że nigdy nie ma problemu z dniem wolnym, jeśli tego potrzebuję ze względu na obowiązki rodzica. Fajnym wsparciem dla mnie jako mamy są też benefity pozapłacowe, na przykład paczka świąteczna, którą dostał mój syn, choć byłam zupełnie nowym pracownikiem. Jestem tu dość krótko, ale na pewno chcę zostać, bo moja praca jest spokojna i nie stresuje mnie. Czuję, że mogę się tutaj rozwijać.

Ania, konsultant przy projekcie Back Office

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (5)