Dane kontaktowe

Toyota Bank Polska S.A.

Postępu 18 B
02-676 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 5213092922

JAK WYGLĄDA REKRUTACJA

ETAP 1

Wybierz ofertę pracy i wyślij aplikację

Spośród wszystkich aplikacji wybieramy te, które najbardziej odpowiadają wymaganiom danego stanowiska.

ETAP 2

Krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi Kandydatami

Rozmowa może przyjąć formę wywiadu przeprowadzanego przez telefon, videorozmowy lub spotkania w naszym biurze.

ETAP 3

Poznajmy się lepiej

Na tym etapie poznasz swojego przyszłego przełożonego. W spotkaniu często uczestniczy również pracownik HR. Dla Ciebie to szansa na zadanie pytań dotyczących szczegółów stanowiska, a dla nas na zweryfikowanie Twojej wiedzy i kompetencji. Możliwe, że poprosimy Cię o przygotowanie lub rozwiązanie dodatkowego zadania.

ETAP 4

Informacja zwrotna

Pozytywne przejście wszystkich etapów to moment, w którym osoba prowadząca rekrutację skontaktuje się z Tobą, złoży Ci ofertę zatrudnienia i zaprosi do współpracy z nami. Wiemy, jak ważna jest informacja zwrotna, dlatego po zakończonym procesie przekazujemy informację zwrotną wszystkim Kandydatom, niezależnie od tego, czy nasza decyzja jest pozytywna czy negatywna.