Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

TMF Poland Sp. z o.o.

Ul. Uniwersytecka 20,
40-007 Katowice
mazowieckie, Polska
Telefon: +48 22 456 45 00

www.tmf-group.com/pl-pl

NIP: 525-24-22-482

JAK WYGLĄDA REKRUTACJA

Cały proces rekrutacji zaplanowaliśmy w taki sposób, żeby jak najlepiej Cię poznać, przedstawić Ci naszą firmę i odpowiedzieć na Twoje pytania.

Interesują nas zarówno Twoje twarde kompetencje i wiedza z obszaru, w którym się specjalizujesz, jak również Twoja motywacja, preferencje zawodowe, wizja rozwoju, czy zainteresowania.

Lubimy pracować z profesjonalistami, ale równie ważne jest dla nas zatrudnianie osób otwartych i komunikatywnych, którzy lubią pracować z innymi ludźmi. Jeśli obawiasz się, że masz jeszcze za małe doświadczenie, zaaplikuj – być może przekonasz nas do siebie i będziemy mogli Ci pomóc w dalszym rozwoju.

Ze swojej strony zapewnimy Ci na pewno szybki i sprawny proces rekrutacji, dużą dawkę wiedzy odnośnie naszej organizacji i szczerą informację zwrotną.

ETAP 1

Weryfikacja aplikacji i wstępna rozmowa telefoniczna

Jeśli interesuje Cię praca w TMF sprawdź nasze aktualne ogłoszenia na stronie http://careers.tmf-group.com/cw/en/listing/ lub na portalu Pracuj.pl i zaaplikuj na wybrane stanowisko. Twoja aplikacja zostanie dostarczona do jednego z naszych rekruterów, który dokładnie zapozna się z Twoim profilem.

Jeśli weryfikacja Twojej aplikacji przebiegnie pomyślnie, nasz rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie, żeby zebrać kilka dodatkowych informacji oraz umówić się na termin pierwszej rozmowy.

ETAP 2

Rozmowa z rekruterem

Będziemy pytać Cię o poszczególne pozycje w Twoim CV, motywację dotyczącą zmian i rozwoju, edukację, a także preferencje zawodowe, styl pracy, czy zainteresowania.

Jeśli tego wymaga stanowisko, możemy poprosić Cię również o wypełnienie testów z Twojego obszaru specjalizacji. Zadamy Ci także kilka pytań w języku angielskim. Pozwoli nam to zweryfikować poziom Twojej wiedzy w odniesieniu do konkretnej roli.

Jeśli Twoje doświadczenie będzie odpowiadać naszym potrzebom, a Ty zdecydujesz się na udział w kolejnym etapie rozmów, przekażemy Twój profil managerowi danego zespołu do weryfikacji.

ETAP 3

Spotkanie z managerem oraz informacja zwrotna

Ostatnim etapem rekrutacji jest rozmowa z potencjalnym przełożonym. Podczas niej nasz manager będzie mógł Ci przekazać dodatkowe informacje dotyczące specyfiki zadań na danym stanowisku, zespołu, którym zarządza oraz swoich oczekiwań i stylu pracy. Na tym etapie mogą pojawić się bardziej szczegółowe pytania dotyczące Twojego doświadczenia. Równie ważne będzie sprawdzenie dopasowania kandydata do kultury pracy w naszej organizacji.

W ciągu kilku dni od ostatniej rozmowy skontaktujemy się z Tobą, żeby przekazać Ci naszą decyzję. Jeśli będzie pozytywna przedstawimy Ci szczegóły oferty, jaką dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli jednak tym razem nie zdecydujemy się na zaproponowanie Ci współpracy, z pewnością będziemy chcieli zostać z Tobą w kontakcie na przyszłość.

Brak oferty po ukończonym procesie rekrutacyjnym, nie wyklucza możliwości otrzymania jej w innym projekcie. W przypadku wyrażonego zainteresowania kolejnymi ofertami pracy, z naszymi kandydatami pozostajemy w długofalowym kontakcie!