Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Stefanini Poland

ul. Życzkowskiego 20
31-864 Kraków
małopolskie, Polska
[email protected]

stefanini.com/en/careers/emea

NIP: 2040001136

Oddział

Stefanini Poland

ul. Wrocławska 152B
45-835 Opole
opolskie, Polska

Praca bez doświadczenia w IT

To jeden ze stereotypów, że jeśli nie jesteś po studiach informatycznych, nie masz czego szukać w IT. Wiedza jest ważna, ale ważniejsze jest to, ile jesteśmy w stanie się nauczyć. W Stefanini pracują osoby z różnymi zainteresowaniami, po różnych kierunkach studiów, z różnymi doświadczeniami. Duża różnorodność sprawia, że otoczenie jest jeszcze ciekawsze. Service desk to praca z klientem, ale to nie jest call center, w którym siedzi się na słuchawce i non stop odbiera telefony. To jest zarządzanie informacją, wsparcie klienta. Stoi za tym człowiek i konkretna potrzeba.

Edyta Król, Service Desk Manager

Język obcy w pracy

Dla Stefanini najważniejsze jest, żeby znać dobrze język obcy – najtrudniej się go nauczyć i najdłużej to zajmuje. Jestem z wykształcenia filologiem. To nie jest moja pierwsza praca, natomiast pierwsza w IT. Faktycznie jest tak, jak było napisane w ogłoszeniach: musisz tylko znać język, my Cię wszystkiego nauczymy. Bardziej niż techniczne umiejętności, stricte IT, przydają się te językowe i społeczne. Rozwiązanie problemu to jedno, ale trzeba umieć podejść do usera, podpytać, a jeżeli ktoś jest zdenerwowany, uspokoić go. Osoby po humanistycznych kierunkach czasem mają lepsze rezultaty niż, wbrew pozorom, osoby po studiach technicznych.

Karolina Szymczak, Technical Training Specialist

Praca w międzynarodowej firmie

Stefanini jest naprawdę otwarte dla wszystkich. Pochodzę ze Słowacji, studiowałam politologię, a potem europeistykę po angielsku. Myślę, że Stefanini to dobre miejsce dla osób, które szukają pierwszej pracy. Międzynarodowe środowisko, można codziennie rozmawiać po angielsku i zdobyć duże doświadczenie. Nauczyłam się polskiego, ale przede wszystkim spotkałam bardzo fajnych kolegów z Polski. Dowiaduję się więcej o innej kulturze, ktoś mówi w języku, którego nigdy nie słyszałam, rozmawiam z osobami, które na co dzień są w Buenos Aires albo w Manili.

Andrea Klimcova, Quality Specialist

Praca w korporacji

Zawsze obawiałam się korporacji, ludzi w garniturach, noszących krawaty, używających dziwnych skrótów, spędzających dni i noce przed komputerem. Ale okazało się, że ci ludzie nie noszą garniturów, tylko zabawne t-shirty, że rozmawiają o różnych rzeczach, nie tylko o liczbach – i nie spędzają całego życia w biurze. Nawet mają podobne zainteresowani jak ja! Zyskałam nowych znajomych, nowe możliwości i równowagę w życiu.

Natalia Biesiada-Myszak, Knowledge Specialist

Praca w IT

Kiedy przyszedłem do Stefanini, byłem zwykłym użytkownikiem komputera, potrafiłem skonfigurować router z pomocą Google’a. W ciągu trzech miesięcy tutaj mój poziom wiedzy na temat komputerów, sieci, infrastruktury wzrósł o 500%, później było tylko lepiej. To wynik szkolenia wstępnego i pracy. Odnalazłem się w Stefanini, dlatego że jest to praca z ludźmi. Problemy są takie same, ale ludzie nie są tacy sami. Oprócz zwykłych i powtarzalnych są problemy wyjątkowe. Miałem taki, który ciągnął się przez trzy miesiące. Postawiłem sobie za punkt honoru rozwiązanie go wspólnie z kolegami. To przyniosło mi niesamowitą satysfakcję.

Wojtek Abarowicz, Team Leader