Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Stefanini Poland

ul. Życzkowskiego 20
31-864 Kraków
małopolskie, Polska
[email protected]

stefanini.com/en/careers/emea

NIP: 2040001136

Oddział

Stefanini Poland

ul. Wrocławska 152B
45-835 Opole
opolskie, Polska

Proces rekrutacyjny:

ETAP 1

Wyślij CV do Stefanini

Znalazłeś interesujące ogłoszenie o pracę w Stefanini? Przygotuj i wyślij nam swoje CV. Pamiętaj! W przypadku stanowisk w dziale wsparcia klienta najważniejsza jest znajomość języka obcego – u nas nauczysz się wszystkich spraw technicznych z dziedziny IT. A jeżeli aplikujesz na stanowisko eksperckie albo menadżerskie, ważne, żeby w CV były opisane Twoje doświadczenia zawodowe, umiejętności językowe i przydatne kompetencje.

ETAP 2

Jak przebiega rekrutacja?

Dokładnie przeanalizujemy otrzymaną aplikację i skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się więcej i zaprosić Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Szukając pracowników ds. wsparcia technicznego, nie stosujemy skomplikowanych procedur – podczas spotkania po prostu sprawdzimy Twoją znajomość języka obcego i ogólne umiejętności techniczne.

ETAP 3

Rozmowa lub zadanie

Kiedy rekrutujemy pracowników do zespołów, które wspierają klienta w jego siedzibie, ostatnim etapem jest właśnie rozmowa z klientem. Natomiast podczas rekrutacji na stanowiska eksperckie albo menadżerskie możemy poprosić Cię dodatkowo o przygotowanie prezentacji, studium przypadku lub o rozwiązanie testu tematycznego.

ETAP 4

Witamy w Stefanini

To już wszystko! Po pozytywnej ocenie z przyjemnością powitamy Cię w zespole Stefanini. PS Zdaniem pracowników nasze procesy rekrutacyjne są merytoryczne, przejrzyste i przyjazne.