Dane kontaktowe

Serveone Europe Sp. z o. o.

ul. LG Electronics 1-2
55-040 Biskupice Podgórne
dolnośląskie, Polska

www.serveone.co.kr

NIP: 8961583604

SERVEONE – partner biznesowy i ekspert do spraw maksymalizowania efektywności zakupów

Od momentu powstania firmy w 1999 roku w Korei Południowej, Serveone zapewnia zoptymalizowane usługi zarządzania zakupami dla klientów korporacyjnych poprzez zorientowane na klienta systemy zakupów połączone z systemami ERP oraz obsługą przez specjalistów ds. zakupów.

W 2001 roku stworzyliśmy własne centrum logistyczne w Korei, a obecnie budujemy i obsługujemy ogólnokrajową sieć logistyczną w Korei opartą na dziewięciu największych centrach logistycznych w branży. W 2005 roku weszliśmy również na rynek chiński, gdzie obecnie działają nasze oddziały i dwa centra logistyczne. W 2014 roku utworzyliśmy nowy oddział w Wietnamie, gdzie później powstało również kolejne centrum logistyczne. W styczniu 2019 roku rozszerzyliśmy nasze globalne usługi zarządzania zakupami  poprzez utworzenie oddziału w Polsce, który docelowo ma obsługiwać naszych klientów prowadzących działalność w Europie.

Obecnie współpracujemy z 600 klientami i 20 000 dostawców.

PRODUKTY Z OBSZARU MRO - Maintenance (utrzymanie ruchu), Repair (naprawy), Operations (operacje).

Serveone zapewnia swoim klientom usługi związane z zakupem produktów eksploatacyjnych i produktów pomocniczych niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej (z wyjątkiem surowców, które są bezpośrednio potrzebne do produkcji).  

Kategorie Produktów:

  • Wyposażenie fabryki - części zamienne do maszyn i urządzeń
  • Wyposażenie fabryki - sprzęt i materiały do ​​napraw
  • Wyposażenie laboratorium - materiały i sprzęt laboratoryjny
  • Wyposażenie centrum logistycznego - materiały do ​​pakowania
  • Wyposażenie biura – materiały, meble i sprzęty biurowe
  • Wyposażenie działu sprzedaży i marketingu – materiały promocyjne

Dlaczego warto być klientem i partnerem Serveone?

Klienci mogą zoptymalizować swój proces zakupowy, zlecając firmie Serveone rutynowe, ale czasochłonne zarządzanie zakupami produktów, w przypadku których często też klienci nie mają wystarczającej siły nabywczej. Dzięki naszym negocjacjom zakupowym możemy ustanowić proces, w którym klienci mogą skupić się na podstawowych zadaniach.

Model biznesowy Serveone zapewnia klientom wartość zwiększania wydajności pracy i obniżania kosztów. 

NASZE KLUCZOWE WARTOŚCI - PRIDE

  • P – Professionalism (Profesjonalizm) Najwyższy poziom wiedzy i doświadczenia - Generowanie wydajności w oparciu o systematyczną wiedzę i znajomość klientów, produktów i biznesu zgromadzone w wyniku nieustannego samorozwoju
  • R – Respect (Szacunek) Wzajemny szacunek - Szacunek i współpraca oparta na wzajemnym zrozumieniu
  • I – Innovation (Innowacja) Innowacja zainicjowana samodzielnie - Osiąganie trwałych wyników poprzez wykorzystywanie i urzeczywistnianie możliwości zmiany poprzez niekończące się rozważania
  • D – Drive (Działanie) Podejmowanie wyzwań - Nieustanna pasja i działanie, aby osiągnąć nasze cele
  • E – Ethics (Etyka) Zarządzanie etyczne - Dążenie do uczciwych i sprawiedliwych praktyk biznesowych opartych na etycznym zarządzaniu

SPRAWDŹ, KTÓRY DZIAŁ JEST DLA CIEBIE!

Od stycznia 2019r. nasza firma – Serveone Europe stale się rozwija. Obecnie zatrudniamy łącznie kilkudziesięciu pracowników biurowych i pracowników naszego magazynu. W obszarze rekrutacji, nie zwalniamy tempa i w ciągu najbliższych kilku lat planujemy dalszy rozwój naszych zespołów. Sprawdź, w którym zespole chciałbyś się rozwijać razem z nami!

Dział Zakupów
W tym zespole zatrudniamy Specjalistów ds. Zakupów zajmujących się procesem związanym z zarządzaniem zakupami, dostawami i kontaktem z dostawcami oraz Specjalistów ds. Zarządzania Informacjami o Produkcie, którzy zarządzają bazą produktów.  

Dział Sprzedaży
W tym zespole zatrudniamy Specjalistów ds. Sprzedaży, których głównym zadaniem jest kontakt z klientami i przygotowywanie ofert handlowych, Specjalistów ds. Obsługi Klienta którzy na co dzień wspierają naszych klientów oraz  Specjalistów ds. Importu i Eksportu, którzy zajmują się zarządzaniem i dostawami produktów pochodzących z innych krajów.

Dział Wsparcia
Dział ten wspiera działanie naszej firmy i pracowników w obszarze administracji, logistyki i magazynu, księgowości oraz personalnym.


BENEFITY:

OPIEKA MEDYCZNA
W ramach programu benefitów, pracownicy mogą skorzystać ze współfinansowanego programu opieki medycznej dla siebie oraz rozszerzyć swój pakiet o pakiet dla najbliższych.

KARTA SPORTOWA
Siłownia, basen, a może crossfit? Karta Multisport pozwala indywidualnie wybrać zajęcia sportowe. Każdy pracownik ma możliwość zamówienia karty dla siebie i swoich najbliższych.

EVENTY
Świętujemy i przygotowujemy niespodzianki dla pracowników i ich rodzin między innymi w takie dni jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Ważne są dla nas również istotne wydarzenia w życiu naszych pracowników i firmy.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (6)