Dane kontaktowe

Savills Sp. z o. o.

Q22, al. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 5262771913

Jak wygląda rekrutacja

Osoby zainteresowane dołączeniem do Savills, zachęcamy do przesłania swojej aplikacji pod adres: [email protected]

ETAP 1

Każdy kandydat może spodziewać się około 30 minutowej rozmowy z rekruterem, podczas której w zamian za zebranie podstawowych danych dotyczących dotychczasowego doświadczenia oraz podsumowania osobistej motywacji, dzielimy się informacjami o organizacji, dokładnie opisujemy zakres obowiązków i odpowiedzialności na danym stanowisku pracy.

ETAP 2

Kolejnym etapem rekrutacji jest spotkanie z Dyrektorem działu w siedzibie firmy. Jest to idealna okazja, żeby przekonać się jak wygląda praca „od kuchni” i dowiedzieć się więcej na temat indywidualnych celów oraz możliwości rozwoju kariery w Savills.

ETAP 3

Niektóre stanowiska pracy mogą wiązać się z kolejnym etapem, np. testem ze znajomości konkretnych narzędzi pracy, są to jednak wyjątki.

ETAP 4

Jesteśmy zwolennikami efektywnych przewodów rekrutacyjnych, tym samym, po spotkaniu z Dyrektorem można spodziewać się ostatecznej decyzji i przedstawienia oferty pracy.

Na wynik rekrutacji składa się wiele czynników, więc jeśli w danym momencie nie możemy przedstawić kandydatowi oferty pracy, poszarzamy naszą bazę rekrutacyjną o podsumowanie kandydatury w poczet przyszłych procesów.