ETAP 1
Aplikacja
Pierwszy krok to wybór oferty pracy i przesłanie dokumentów. Jeśli nie znalazłeś oferty, która odpowiada Twojemu profilowi zawodowemu, wyślij nam swoje CV, skontaktujemy się z Tobą, gdy pojawi się oferta zgodna z Twoimi kwalifikacjami.
ETAP 2
Pierwsza rozmowa rekrutacyjna
W spotkaniu udział wezmą: pracownik Działu Personalnego oraz Twój przyszły przełożony. Porozmawiamy o Twoim wykształceniu, doświadczeniu zawodowym, zainteresowaniach i oczekiwaniach. Po spotkaniu poinformujemy Cię o jego rezultatach oraz o szczegółach kolejnych etapów rekrutacji.
ETAP 3
Rozmowa kwalifikacyjna
W trakcie drugiego spotkania przeprowadzamy testy specjalistyczne, ściśle związane ze stanowiskiem, na które kandydat aplikował. W spotkaniach bierze udział pracownik Działu Personalnego, Twój przyszły przełożony oraz członkowie zespołu, do którego prowadzimy rekrutację. Po tej rozmowie również otrzymasz od nas feedback.
ETAP 4
Formalności
Ostatnie spotkanie w ramach procesu rekrutacyjnego poświęcone jest przedstawieniu oferty pracy i omówieniu warunków zatrudnienia.
ETAP 5
Program adaptacyjny
Dbamy o to, aby każdy nowy pracownik poczuł się dobrze w naszej firmie, zapoznał się z jej strukturą i wartościami. W ciągu pierwszych dni zatrudnienia przejdziesz cykl szkoleń, a Twój opiekun wprowadzi Cię w zadania i będzie wspierał przez początkowy okres pracy.