Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Santander Global Operations SA Spółka Akcyjna Oddział w Polsce

Siedziba firmy
ul. Łużycka 6b
81-537 Gdynia
pomorskie, Polska

www.santanderglobaloperations.com/pl

NIP: 2040002035

Oddział we Wrocławiu:

Ul. Szewska 6/7,
50-053 Wrocław
dolnośląskie, Polska

Poznaj nas

Santander Global Operations SA Spółka Akcyjna Oddział w Polsce to ponad 600 pracowników w Gdyni i we Wrocławiu.

Jesteśmy częścią grupy kapitałowej banku Santander, będącego jednym z największych banków na świecie. Założony w 2008 roku oddział w Polsce realizuje wyspecjalizowane procesy operacyjne dla banków grupy Santander z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych i Polski, zapewniając ciągłe doskonalenie i optymalizację.

Kim jesteśmy? Młodzi, dynamiczni,  zaangażowani w pracę ludzie – to właśnie my. Pracując w Santander Global Operations, pokonujemy wyzwania swoją ciężką pracą, czerpiąc satysfakcję z osiąganych rezultatów. Cenimy sobię przyjazną atmosferę oraz możliwość współpracy w młodym, dynamicznym zespole, gdzie realizujemy się w obszarach, które pokrywają się z naszymi pasjami i zainteresowaniami.

Dzięki pracy w tak dużej firmie, każdy z nas może znaleźć dla siebie miejsce, w którym może się rozwijać i uczyć od podstaw, jak funkcjonuje poważna instytucja finansowa oraz zobaczyć, jakie możliwości rozwoju kariery oferuje.

Kogo szukamy?

Niezależnie czy jesteś osobą na początku drogi zawodowej, czy też doświadczonym specjalistą, nasza Firma jest idealnym miejscem dla Ciebie! 😊 Pomożemy Ci wdrożyć się w przyjazny sposób od podstaw i znaleźć interesującą Cię specjalizację lub też zaoferować obszar pracy dopasowany do Twojego doświadczenia.

Kultura i wartości

W Santander Global Operations, tak jak w całej grupie kapitałowej Santander przyświeca nam motto: Simple, Personal, Fair. Oznacza ono, że chcemy być najlepszym bankiem dla naszych Klientów oraz cenionym na rynku Pracodawcą.

Myślimy i działamy stosując w pracy nasze korporacyjne wartości, kierując się zawsze tym czego oczekują nasi Klienci.

SIMPLE - Prosty

Oferujemy naszym Klientom usługi i produkty łatwo dostępne, proste i zrozumiałe. Komunikujemy się w sposób zwięzły i rzeczowy. Każdego dnia usprawniamy nasze procesy, upraszczając procedury i eliminując zbędne czynności, zarówno dla naszych Klientów, jak i Pracowników.

PERSONAL - Osobisty

Traktujemy naszych Klientów w sposób zindywidualizowany, oferując im, szeroki zakres usług i produktów, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Staramy się, aby każdy z naszych Klientów czuł się wyjątkowy i ceniony. Doceniamy naszych Pracowników i wspieramy ich w rozwijaniu kompetencji oraz osiąganiu celów zawodowych.

FAIR - Uczciwy

Traktujemy naszych Klientów jednakowo i sprawiedliwie, prowadzimy przejrzystą politykę działania, rozwiązując reklamacje z najwyższą starannością. Nawiązujemy relacje, w których zarówno Klienci, Akcjonariusze Banku, jak i Pracownicy uzyskują korzyści. Dotrzymujemy obietnic i bierzemy odpowiedzialność za zobowiązania podjęte względem naszych Klientów.

A oto 8 zachowań w duchu SPF (Simple, Personal i Fair), którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy:

  • Okazuję szacunek
  • Słucham z uwagą
  • Mówię wprost
  • Dotrzymuję obietnic
  • Aktywnie współpracuję
  • Pracuję z pasja
  • Wspieram innych
  • Angażuję się w zmiany

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (5)