ETAP 1
Przeczytamy Twoje CV
Znalazłeś ofertę pracy, która Cię interesuje? To świetnie! Nie zwlekaj z wysłaniem swojego CV. Wszystkie dokumenty, które otrzymujemy od kandydatów są na bieżąco analizowane. Możesz, więc mieć pewność, że jeśli Twoja wiedza, umiejętności i doświadczenie są zbieżne z naszymi potrzebami, damy Ci znać o kolejnym etapie rekrutacji.
ETAP 2
Zadzwonimy
Podczas rozmowy telefonicznej nasz specjalista ds. rekrutacji może Cię pytać o Twoją motywację do pracy, dotychczasowe doświadczenie oraz informacje zawarte w CV.
ETAP 3
Spotkamy się
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w najważniejszym etapie rekrutacji spotkasz się z przedstawicielem działu HR oraz menedżerem zespołu, do którego aplikujesz. Na tym etapie możemy Cię również poprosić o wykonanie dodatkowych zadań np. wypełnienie testu czy udział w Assessment Center.
ETAP 4
Poinformujemy jak Ci poszło
Bez względu na wynik procesu rekrutacyjnego otrzymasz od nas informacją zwrotną. Skontaktujemy się z Tobą telefoniczne lub mailowo, gdyż cenimy czas, który poświęciłeś na udział w rekrutacji do Santander Bank Polska.