BIURO WARSZAWSKIE
Biuro komercyjne w Warszawie
DZIAŁ MARKETINGU I SHOPPER MARKETINGU
Marketing jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie optymalnego portfela produktów Reckitt. Osoby pracujące w tym dziale dbają również o dostosowanie portfolio produktowego do potrzeb konsumentów. Odpowiadają za monitorowanie sytuacji marki na rynku, tworzenie i realizację strategii marketingowych danego produktu oraz koordynację wszystkich projektów realizowanych w obrębie danej marki. Oprócz funkcji brandowych, w dziale Marketingu pracują osoby odpowiedzialne za Shopper Marketing, który scala działania sprzedażowo-marketingowe. Poczynając od obszaru marketingu, realizując projekty zarządzania kategorią produktów u klienta poprzez przygotowanie strategii promocyjnej na danych kategoriach oraz jej wdrożenie.
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Dział Sprzedaży to jeden z najbardziej rozbudowanych działów w strukturach Reckitt w Polsce. Jego pracownicy odpowiedzialni są za współpracę z klientami rynku tradycyjnego i nowoczesnego. Część z nich koordynuje procesy sprzedażowe z biura w Warszawie, a część pracuje w terenie utrzymując bezpośredni kontakt z klientami Reckitt. W tym dziale mieści się Dział Zarządzania Kluczowymi Klientami (KAM), który zarządza największymi kluczowymi klientami sieciowymi firmy. Jego pracownicy są odpowiedzialni za negocjacje handlowe w ramach kontraktów handlowych, koordynują procesy sprzedaży i promocji na poziomie poszczególnych klientów.
DZIAŁ FINANSÓW
Dział Finansów odpowiada za wiele zróżnicowanych obszarów, do których zaliczamy księgowość, monitorowanie i raportowanie wyników finansowych spółki do struktur regionalnych i globalnych, a także biznesowe wsparcie dla działów marketingu i sprzedaży, przy realizacji strategicznych, taktycznych i operacyjnych planów.