Twórz z nami The Power of U!
Twórz z nami The Power of U!
Twórz z nami The Power of U!
Żadna oferta nie wzbudziła Twojego zainteresowania? Nic nie szkodzi! Wyślij nam swoje CV, dołączymy je do naszej bazy. Przeglądamy ją w trakcie każdej rekrutacji.
Wyślij CVOtrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych, które prowadzi ten pracodawca. Bądź na bieżąco!
Pracujesz u tego pracodawcy? Poleć pracodawcę, aby pokazać innym, że warto rozważyć jego ofertę.
Aplikacja online
Wypełnij formularz i wyślij nam swoje CV.
Rozmowa z rekruterką
Porozmawiaj z jedną z naszych rekruterek telefonicznie i odpowiedz na kilka przyjemnych pytań.
Rozmowa z menedżerem
Spotkaj się online z menedżerem i daj się lepiej poznać. Menedżer opowie Ci więcej o zadaniach na stanowisku.
Oferta pracy
Aplikacja online
Wypełnij formularz i wyślij nam swoje CV.
Test osobowości
Zagraj w kilka prostych gier online, które dużo nam powiedzą o Twojej osobowości.
Development Centre
Weź udział w całodniowym wydarzeniu w naszym biurze i rozwiąż kilka zadań pod okiem naszych liderów.
Oferta pracy
Aplikacja online
Wypełnij formularz i wyślij nam swoje CV.
Test Osobowości
Zagraj w kilka prostych gier online, które dużo nam powiedzą o Twojej osobowości.
Development Centre
Weź udział w 2-3 godzinnym wydarzeniu i rozwiąż grupowe zadanie pod okiem menedżera.
Spotkanie z menedżerem
Spotkaj się online z menedżerem i daj się lepiej poznać. Menedżer opowie Ci więcej o zadaniach na stanowisku.
Zebranie trzyosobowego teamu
Namów znajomych i weźmie udział w globalnym konkursie marketingowym.
Zaakceptowanie regulaminu
Wysłanie odpowiedzi na wyzwanie biznesowe
Prześlij nam krótkie rozwiązanie biznesowego case study w formacie PDF.
Unilever Internship Programme to półroczny staż, przewidziany dla studentów III, IV i V roku. Dzięki niemu przekonasz się, co tak naprawdę tworzy the power of U, zyskasz cenne doświadczenie, sprawdzisz własne kompetencje oraz będziesz miał okazję poznać specyfikę branży FMCG. W trakcie trwania stażu będziesz realizował powierzone Ci odpowiedzialne zadania, pracując u boku prawdziwych ekspertów. Możesz rozwijać się w: Marketingu, Łańcuchu Dostaw, Sprzedaży, Finansach, Employer Brandingu, IT.
UFLP jest międzynarodowym, trwającym trzy lata programem, skierowanym do studentów IV-V roku oraz absolwentów, którego celem jest kształcenie przyszłych liderów biznesu. Dołączając do niego, wkroczysz na wymagającą ścieżkę rozwoju, która sprawdza kompetencje i predyspozycje kandydatów pod wieloma płaszczyznami w różnych dywizjach, zapewniając kompleksowy menedżerski rozwój. Zyskasz kompetencje niezbędne do objęcia funkcji menedżera.
Unilever to jeden z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości pod znanymi markami, takimi jak: Algida, Ben&Jerry’s, Lipton, Knorr, Axe, Dove, Rexona, Signal, Timotei, Vaseline, Cif czy Domestos. Jesteśmy firmą z globalnym przesłaniem. Propagujemy zrównoważony styl życia i tak samo podchodzimy do rozwoju naszego biznesu. Naszym celem jest podwojenie wielkości biznesu, przy jednoczesnym ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz zwiększenie pozytywnego wpływu społecznego.
W 2010 roku wprowadziliśmy Plan Życia w Sposób Zrównoważony Unilever (USLP), którego celem było udowodnienie, że sukces działalności biznesowej można osiągnąć, stawiając jednocześnie na zrównoważony rozwój.
W ciągu ostatniej dekady, podczas której realizowaliśmy nasz plan, świat się zmienił. Problemy, które zainspirowały nas do działania, stały się powszechne i coraz więcej osób zwraca na nie uwagę.
Jesteśmy przekonani, że droga, którą podążamy, jest właściwa dla nas i dla świata. Posiadając doświadczenie wynikające z wdrażania USLP, dążymy do tego, aby zrównoważony rozwój stał się trendem, w który zaangażują się nasi dostawcy i kontrahenci, razem z nami budując lepszą przyszłość.
Ale nie zamierzamy na tym poprzestać!
47% redukcji emisji gazów cieplarnianych związanych z transportem od 2010 r.
39% redukcji zużycia wody.
100% naszych fabryk w Polsce działa wg zasady Zero Landfill – nie wysyłają na wysypiska żadnych odpadów z wyjątkiem tych, które wymagają specjalnego przetworzenia.
65% energii ze źródeł odnawialnych używanej podczas naszej produkcji.
56% wszystkich surowców rolnych pozyskiwanych globalnie przez Unilever pochodzi ze zrównoważonych źródeł.
601 mln ludzi, do których dotarliśmy dzięki naszym programom dotyczącym mycia rąk, warunków sanitarnych, zdrowia jamy ustnej, samooceny i bezpiecznej wody pitnej.
Od 2014 roku Domestos prowadzi w Polsce program Wzorowa Łazienka. W 2017 roku do akcji przystąpiło prawie 3300 szkół z całej Polski, które walczyły o nagrodę w postaci remontu szkolnych toalet oraz zapasów środków czystości w specjalnym konkursie. Na stronie wzorowalazienka.pl pojawiło się ponad 50 000 rysunków toalet. Ponad 500 szkół nagrodziliśmy rocznym zapasem naszych produktów, a w 18 przeprowadziliśmy generalne remonty łazienek. Akcja podnosi świadomość przedstawicieli szkół oraz rodziców na temat tego, że dobrze zaprojektowane i wyposażone toalety mają ogromne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia uczniów. Przyjazne rozwiązania i estetyka sprawiają, że maluchy korzystają z nich chętniej, a nie tylko w ostateczności.
Misją Dove, największej marki kosmetycznej Unilever, jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, jednak nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Z badań przeprowadzonych wśród konsumentek w 2018 roku wynikało, że 80% Polek nie ma wysokiej samooceny. W ramach różnorodnych działań komunikacyjnych Dove zaprosiło Polki do wypowiadania zdania „Jestem piękna, ponieważ…”. Polskie konsumentki powiedziały to łącznie ponad 320 000 razy, tworząc przy tej okazji ponad 28 000 manifestów piękna. Kontynuacją działań w 2018 roku jest Program „Dove Self-Esteem – Budowanie pozytywnej samooceny” to pierwsza polska edycja światowego projektu realizowanego przez markę Dove nieprzerwanie od 2004 roku. Do tej pory udało się nam dotrzeć do ponad 20 milionów młodych osób w 139 krajach, a do roku 2020 planujemy dotrzeć do kolejnych 20 milionów na całym świecie
Obecnie już 60% wszystkich surowców rolnych pozyskiwanych przez Unilever oraz aż 92% z 13 kluczowych warzyw i ziół używanych do produktów Knorr pochodzi ze źródeł zrównoważonych. Unilever zna i wspiera dostawców Knorr w Polsce. Wśród polskich rolników współpracujących z Unilever jest m.in. Pan Henryk Piotrowski z Wojnowic Wielkopolskich uprawiający marchew. Jego gospodarstwo spełnia wszelkie wymagania Kodeksu Zrównoważonego Rolnictwa i jest naszym polskim Knorr Landmark Farm. Ponadto Knorr, zarówno globalnie, jak i w Polsce angażuje się także w akcję World Food Day, umożliwiając konsumentom „przekazanie” posiłku osobie potrzebującej za pomocą specjalnej aplikacji.