Twórz z nami The Power of U!
Twórz z nami The Power of U!
Twórz z nami The Power of U!
Żadna z ofert nie jest tym czego szukasz? Mimo to, rozważasz rozpoczęcie współpracy z tym pracodawcą i nie wiesz jak mu o tym powiedzieć? To proste! Zgłoś swoją kandydaturę do przyszłych rekrutacji, przesyłając swój profil z Pracuj.pl.
Wyślij CVPracodawca wpadł Ci w oko? Chcesz być na bieżąco z jego najnowszymi ofertami? Dodaj go do obserwowanych! Otrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych.
Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
Aplikuj szybko
Aplikuj szybko
Unilever Internship Programme to płatny program stażowy, przewidziany dla studentów III, IV i V roku. Program trwa od 6 do 12 miesięcy w zależności od lokalizacji. Dzięki niemu przekonasz się, co tak naprawdę tworzy the power of U, zyskasz cenne doświadczenie, sprawdzisz własne kompetencje oraz poznasz specyfikę branży FMCG. W trakcie stażu realizujesz zadania, pracując u boku prawdziwych ekspertów. Możesz rozwijać się w: Marketingu, Łańcuchu Dostaw, Sprzedaży, Finansach, Employer Brandingu oraz IT.
UFLP jest międzynarodowym programem, który trwa 3-4 lata w zależności od wyboru ścieżki. Program jest skierowany do studentów ostatnich lat studiów lub absolwentów, którzy zdobyli pierwsze doświadczenie zawodowe (ok. 2 lata). W programie zdobywasz cenne kompetencje liderskie, a także przechodzisz wyjątkową ścieżkę rozwoju. W trakcie udziału w programie rotujesz pomiędzy różnymi obszarami, realizujesz ambitne projekty oraz otrzymujesz stałe wsparcie mentora.
Unilever to jeden z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości pod znanymi markami, takimi jak: Algida, Ben&Jerry’s, Lipton, Knorr, Axe, Dove, Rexona, Signal, Timotei, Vaseline, Cif czy Domestos. Jesteśmy firmą z globalnym przesłaniem. Propagujemy zrównoważony styl życia i tak samo podchodzimy do rozwoju naszego biznesu. Naszym celem jest podwojenie wielkości biznesu, przy jednoczesnym ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko naturalne oraz zwiększenie pozytywnego wpływu społecznego.
W ciągu ostatniej dekady, podczas której realizowaliśmy nasz plan, świat się zmienił. Problemy, które zainspirowały nas do działania, stały się powszechne i coraz więcej osób zwraca na nie uwagę.
Jesteśmy przekonani, że droga, którą podążamy, jest właściwa dla nas i dla świata. Posiadając doświadczenie wynikające z wdrażania USLP, dążymy do tego, aby zrównoważony rozwój stał się trendem, w który zaangażują się nasi dostawcy i kontrahenci, razem z nami budując lepszą przyszłość.
Ale nie zamierzamy na tym poprzestać!
47% redukcji emisji gazów cieplarnianych związanych z transportem od 2010 r.
39% redukcji zużycia wody.
100% naszych fabryk w Polsce działa wg zasady Zero Landfill – nie wysyłają na wysypiska żadnych odpadów z wyjątkiem tych, które wymagają specjalnego przetworzenia.
65% energii ze źródeł odnawialnych używanej podczas naszej produkcji.
56% wszystkich surowców rolnych pozyskiwanych globalnie przez Unilever pochodzi ze zrównoważonych źródeł.
601 mln ludzi, do których dotarliśmy dzięki naszym programom dotyczącym mycia rąk, warunków sanitarnych, zdrowia jamy ustnej, samooceny i bezpiecznej wody pitnej.
Od 2014 roku Domestos prowadzi w Polsce program Wzorowa Łazienka. W 2017 roku do akcji przystąpiło prawie 3300 szkół z całej Polski, które walczyły o nagrodę w postaci remontu szkolnych toalet oraz zapasów środków czystości w specjalnym konkursie. Na stronie wzorowalazienka.pl pojawiło się ponad 50 000 rysunków toalet. Ponad 500 szkół nagrodziliśmy rocznym zapasem naszych produktów, a w 18 przeprowadziliśmy generalne remonty łazienek. Akcja podnosi świadomość przedstawicieli szkół oraz rodziców na temat tego, że dobrze zaprojektowane i wyposażone toalety mają ogromne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia uczniów. Przyjazne rozwiązania i estetyka sprawiają, że maluchy korzystają z nich chętniej, a nie tylko w ostateczności.
Misją Dove, największej marki kosmetycznej Unilever, jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, jednak nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Z badań przeprowadzonych wśród konsumentek w 2018 roku wynikało, że 80% Polek nie ma wysokiej samooceny. W ramach różnorodnych działań komunikacyjnych Dove zaprosiło Polki do wypowiadania zdania „Jestem piękna, ponieważ…”. Polskie konsumentki powiedziały to łącznie ponad 320 000 razy, tworząc przy tej okazji ponad 28 000 manifestów piękna. Kontynuacją działań w 2018 roku jest Program „Dove Self-Esteem – Budowanie pozytywnej samooceny” to pierwsza polska edycja światowego projektu realizowanego przez markę Dove nieprzerwanie od 2004 roku. Do tej pory udało się nam dotrzeć do ponad 20 milionów młodych osób w 139 krajach, a do roku 2020 planujemy dotrzeć do kolejnych 20 milionów na całym świecie
Obecnie już 60% wszystkich surowców rolnych pozyskiwanych przez Unilever oraz aż 92% z 13 kluczowych warzyw i ziół używanych do produktów Knorr pochodzi ze źródeł zrównoważonych. Unilever zna i wspiera dostawców Knorr w Polsce. Wśród polskich rolników współpracujących z Unilever jest m.in. Pan Henryk Piotrowski z Wojnowic Wielkopolskich uprawiający marchew. Jego gospodarstwo spełnia wszelkie wymagania Kodeksu Zrównoważonego Rolnictwa i jest naszym polskim Knorr Landmark Farm. Ponadto Knorr, zarówno globalnie, jak i w Polsce angażuje się także w akcję World Food Day, umożliwiając konsumentom „przekazanie” posiłku osobie potrzebującej za pomocą specjalnej aplikacji.