Uwolnij swój potencjał
30 000
konsultantów
300
znanych marek
27
krajów
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych. Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 85 contact center i własnych domach, w 27 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.
Jesteśmy po to, aby wspierać
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie kreowania pozytywnego doświadczenia naszych klientów. Zaangażowani w budowanie sukcesu naszych partnerów biznesowych poprzez łatwą, przyjemną i owocną interakcję z ich klientami. Zawsze szukając okazji do wzrostu, sprawiając, że dobre staje się jeszcze lepszym.
Dotrzymujemy obietnic
Traktujemy nasze zobowiązania poważnie. W stosunku do naszych partnerów biznesowych, naszej firmy oraz siebie nawzajem. Jesteśmy responsywni, uczciwi i komunikatywni. Będąc otwartymi na nowe możliwości i wymagania, zawsze realizujemy je ponad stawiane oczekiwania.
Jesteśmy sobą
Różni z natury, włączający z wyboru. Zapewniamy równe szanse i nie tolerujemy dyskryminacji. Kultura inkluzywności pomaga poszerzyć nasze perspektywy oraz dążyć do innowacji.
Gramy zespołowo
Już od pierwszego dnia współpracy dbamy, aby każdy czuł się mile widziany, wspierany i motywowany. Jesteśmy odpowiedzialni za naszą pracę i jej rezultaty. Wspólnie świętujemy sukcesy i rozwiązujemy problemy. Dzielimy się doświadczeniami, biorąc pod uwagę każdy punkt widzenia.
Stale się uczymy
Mamy otwartą głowę i zawsze jesteśmy gotowi do nauki. Dążymy do tego by działać coraz lepiej. W ten sposób krok po kroku doskonalimy się, rozwijamy oraz wprowadzamy innowacje.