Aplikuj szybko
Aplikuj szybko
200
ponad 200 pracowników w salonach stacjonarnych i centrali firmy
53
salony w Polsce i prężnie działający Ecommerce
2 009
na rynku polskim od 2009 roku
Założona w 1920 roku firma podbiła rynki, kiedy na jej czele stanęli Rosa Oriol i Salvador Tous, stawiając na innowacyjną koncepcję biżuterii wyróżniającej się na tle ekskluzywnych kolekcji w tradycyjnym stylu. TOUS przekształciła się w markę „lifestyle’ową”, której oferta – poza biżuterią – objęła linie torebek, perfum, zegarków, okularów i akcesoriów reprezentujących luksusowe produkty z przystępnej półki cenowej.
Obecnie TOUS może pochwalić się silną pozycją marki globalnej, obecnej na 5 kontynentach i mającej ponad 700 firmowych sklepów w takich miastach, jak Barcelona, Madryt, Nowy Jork, Miami, Szanghaj, Warszawa, Tokio, Moskwa, Meksyk czy Dubaj.
TOUS cieszy się światowym sukcesem w branży jubilerskiej. Biżuteria powstaje w wyniku wielopoziomowego procesu twórczego: źródła inspiracji są bardzo zróżnicowane, a pierwsze szkice projektów opracowywane są na podstawie oryginalnego pomysłu. Pierwotny zamysł bierze pod uwagę rodzaj klienteli, dla której projektowana jest biżuteria, oraz okoliczności jej używania. Te przemyślenia są kluczowe dla prawidłowego zdefiniowania kolekcji.