86
% osób zatrudnionych w GSEB uważa nas za "Wspaniałe miejsce pracy"
300
Pracowników i Pracownic, którzy są Ambasadami i Ambasadorkami naszych produktów i kultury odpowiedzialności w całej Polsce.
1 954
W tym roku Marc Grégoire poszedł za radą swojej żony i użył Teflonu do pokrycia patelni, tak jak to robił ze swoim sprzętem wędkarskim. Wynik był zdumiewający – powstał pierwszy garnek zapobiegający przywieraniu.
Tefal, Krups, Lagostina, Rowenta, Moulinex, SUPOR, WMF, Arno, Emsa, All-Clad… Te marki stanowią część codziennego życia milionów konsumentów w ponad 150 krajach. Z liczbą ponad 34 000 pracowników i ponad 8 mld euro ze sprzedaży rocznie, oraz dzięki sile swoich marek, dążeniu do innowacji, rozwojowi na arenie międzynarodowej i wizji na przyszłość, Groupe SEB jest wiodącym na świecie producentem drobnego sprzętu AGD i przyborów kuchennych. Nasza misja to udostępnianie produktów i usług, które pozwalają przygotować smaczne, zróżnicowane i zdrowe posiłki oraz wykonywać pożyteczne codzienne czynności z myślą o sobie, swoich bliskich i przyjaciołach.
Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. “szeregowi pracownicy/pracownice”? Taki, w którym kadra zarządcza praktycznie nie podejmują decyzji, tylko przede wszystkim dbają o to, aby wszyscy czuli się jak we wspaniałym miejscu pracy? Czy taką kulturę można utrzymywać w organizacji przez lata, ciesząc się zarazem stale rosnącymi wynikami?
Tak, to możliwe! Jeśli tylko przeprowadzi się w korporacji… rebelię. Właśnie taką, jakiej wraz ze współpracownikami dokonali Radek Matuszewski i Karol Turek w swojej firmie. W blisko 3 lata Groupe SEB (Marki: Tefal, Krups, WMF) przeszedł w Polsce drogę od klasycznego modelu hierarchicznego do organizacji opartej o kulturę nazwaną „DBAM”, zbudowaną na 3 filarach: autonomii, odpowiedzialności i zaufania.