Żadna z ofert nie jest tym czego szukasz? Mimo to, rozważasz rozpoczęcie współpracy z tym pracodawcą i nie wiesz jak mu o tym powiedzieć? To proste! Zgłoś swoją kandydaturę do przyszłych rekrutacji, przesyłając swój profil z Pracuj.pl.
Wyślij CVPracodawca wpadł Ci w oko? Chcesz być na bieżąco z jego najnowszymi ofertami? Dodaj go do obserwowanych! Otrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych.
Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
Aplikuj szybko
CV niewymagane
Aplikuj szybko
Rozpocznij karierę zawodową w Sarantis!
Do Programu Praktyk Studenckich zapraszamy osoby otwarte na wiedzę i nowe doświadczenia. Poszukujemy ludzi z pasją, kreatywnych, o wysokich zdolnościach organizacyjnych, ze znajomością języka angielskiego.
Zgłoszenia przyjmujemy przez cały rok. Aplikacje prosimy wysyłać na adres: [email protected] z dopiskiem: Program Praktyk Studenckich/nazwa działu, w którym osoba chciałaby odbywać praktykę.
2 300
Zatrudniamy ponad 2300 pracowników w 12 krajach.
50
Prowadzimy działalność eksportową do ponad 50 krajów.
20
Działamy na rynku polskim od ponad 20 lat.
Grupa Sarantis istnieje na rynku od 1930 roku. Siedzibę główną mamy w Grecji w Atenach. Zatrudniamy ponad 2300 pracowników i jesteśmy jedną z wiodących firm w sektorze FMCG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz Południowo-Wschodniej.
We wszystkich krajach Grupy Sarantis, wspólnie stworzyliśmy własną definicję wartości - ETHOS, zgodną z naszymi wartościami jakimi żyjemy na co dzień, sposobem myślenia, działania razem i z naszymi Partnerami.
Wartości w firmie stanowią fundament kultury organizacyjnej wspierającej misję naszej organizacji.
Naszą MISJĄ jest poprawianie nastroju naszych konsumentów poprzez proste i piękne rzeczy, które sprawiają, że codzienne życie staje się lepsze, poprzez bycie zawsze w pobliżu i ścisłą współpracę z naszymi interesariuszami w celu trwałego tworzenia wartości.
Nasz ETHOS:
Excellence to doskonałość, we wszystkim co robimy!
Trust to zaufanie, we wszystkim co mówimy i robimy!
Humbleness to pokora, w naszym dążeniu do sukcesu!
Ownership to gospodarność, mamy mentalność właściciela!
Sustainability to zrównoważony rozwój, bo dbamy o jutro!
Zrównoważony rozwój leży u podstaw naszego modelu biznesowego i prowadzi nas w codziennym życiu biznesowym.
Uważamy, że ważniejsze niż kiedykolwiek jest działanie w dynamicznym i ochronnym duchu wobec globalnych wyzwań środowiskowych i społecznych, przed którymi stoimy. Uznając naszą odpowiedzialność wobec przyszłych pokoleń, zobowiązujemy się do odegrania naszej roli w wprowadzaniu zmian na poziomie społecznym, środowiskowym i etycznym.
Nasza misja i nasze wartości są podstawą naszej filozofii korporacyjnej i naszego modelu biznesowego. Ethos inspiruje naszą kulturę moralną. Doskonałość, zaufanie, pokora, poczucie własności, zrównoważony rozwój są naszym kompasem w realizacji naszego celu i definiują sposób, w jaki prowadzimy działalność wewnętrznie i zewnętrznie.
W naszej działalności oferujemy marki najwyższej klasy, naszym głównym priorytetem jest odpowiedzialność wobec społeczeństwa i środowiska w naszym kręgu działalności.
Naszym celem jest tworzenie wartości dodanej dla naszych klientów, konsumentów, partnerów, pracowników i innych interesariuszy, pozostając wiernymi naszym zobowiązaniom i naszej tożsamości korporacyjnej.
Zobowiązujemy się do oceny i zarządzania wpływem naszych produktów na środowisko i społeczeństwo w całym ich cyklu życia, aby zapewnić zrównoważoną produkcję w naszej własnej działalności i wspierać odpowiedzialne praktyki konsumpcyjne w naszym łańcuchu wartości.
Jesteśmy zaangażowani w budowanie relacji społecznych we wszystkich krajach, w których jesteśmy obecni, tworząc odpowiednie warunki społeczno-ekonomiczne dla naszych interesariuszy.
Zobowiązujemy się do ochrony zdrowia, bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia naszych pracowników, inwestowania w szkolenia na rzecz rozwoju naszego kapitału ludzkiego oraz ochrony różnorodności, równych szans i praw człowieka.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić solidny ład korporacyjny, włączając w to nasze obowiązki w zakresie monitorowania naszego wpływu na zrównoważony rozwój, zgodność z przepisami i etykę biznesową.
Zapewnienie wysokiej jakości produktów oraz aktywny wkład w ochronę środowiska i promocję bezpieczeństwa i higieny pracy stanowią podstawowy cel i integralny element filozofii Grupy.
Grupa Sarantis zakończyła szeroki cykl inwestycji w Systemy Zarządzania Środowiskiem oraz Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, podkreślając swoje zaangażowanie w oferowanie wysokiej jakości produktów, przy jednoczesnym stosowaniu społecznie odpowiedzialnych praktyk i metod przyjaznych dla środowiska.
W szczególności, Grupa otrzymała certyfikat zgodny z międzynarodową normą ISO 45001:2018 w zakresie Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, w swoich trzech zakładach produkcyjnych w Grecji i Polsce, a także certyfikat ISO 14001: 2015 w zakresie Zarządzania Środowiskowego w swoich dwóch zakładach produkcyjnych w Polsce.
Inwestycje te są częścią szerszej strategii realizowanej przez Grupę w kontekście unowocześniania działalności i modernizacji produkcji w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów, skupiając się jednocześnie na bardziej ekologicznej i energooszczędnej działalności, której głównym priorytetem jest bezpieczeństwo, zdrowie i dobre samopoczucie pracowników.
"Czyste Tatry" to największy projekt sprzątania w Polsce, który z sukcesem doszedł do 11 edycji w 2022 roku.
W lipcu tysiące ekoentuzjastów i miłośników gór przyjechało do zimowej stolicy Polski (Zakopanego), aby oczyścić ze śmieci narodowy skarb naturalny Polski, najwyższe pasmo górskie w Karpatach. Celem akcji jest przygotowanie 275 km górskich szlaków dla przyjezdnych z całego świata oraz edukacja młodzieży w zakresie dobrych praktyk ekologicznych, takich jak segregacja i filozofia zero waste, przy jednoczesnym cieszeniu się wspaniałym ekologicznym weekendem.
W obozie bazowym, utworzonym w centrum miasta, zorganizowano liczne panele edukacyjne, zawody sportowe, warsztaty edukacyjne dotyczące działań segregacyjnych dla młodzieży, przy wsparciu produktowym naszej marki Jan Niezbędny.