Aplikacja
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy, to wyślij nam swoje CV. Dział HR analizuje wszystkie nadesłane aplikacje i spośród nich wybiera te w największym stopniu spełniające nasze oczekiwania na danym stanowisku.
Spotkanie z przełożonym
Pracownik działu HR kontaktuje się z wybranymi kandydatami celem umówienia na kolejny etap jakim jest rozmowa/videorozmowa z osobą kierującą danym zespołem i/lub pracownikiem działu HR. W zależności od stanowiska może to być więcej niż jedna rozmowa/videorozmowa, gdyż jak najlepiej pragniemy poznać Ciebie i Twoje umiejętności.
Decyzja
Niezależnie od rezultatu każdy kandydat, z którym się spotykamy (niezależnie do formuły spotkania) otrzymuje w umówionym czasie informację zwrotną z działu HR ( w formie mailowej lub telefonicznej). Wybrany kandydat otrzymuje od działu HR pakiet informacji dotyczący warunków zatrudnienia i po jego akceptacji następuje etap zatrudnienia.
Zatrudnienie
Po pomyślnym przejściu procesu rekrutacji pracownik działu HR skontaktuje się z Tobą celem sfinalizowania wszystkich formalności związanych z procesem zatrudnienia. Witamy na pokładzie Santander Global Technology and Operations!
14
ponad 14 lat działalności w Polsce
1 200
ponad 1200 zaangażowanych pracowników w Polsce
200 000
pracowników pracuje w grupie Santander na całym świecie
Santander Global Technology and Operations S.L. Oddział w Polsce to ponad 1200 pracowników w Gdyni i we Wrocławiu.
Jesteśmy częścią grupy kapitałowej banku Santander, będącego jednym z największych banków na świecie. Założony w 2008 roku oddział w Polsce realizuje wyspecjalizowane procesy operacyjne dla banków grupy Santander z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych i Polski, zapewniając ciągłe doskonalenie i optymalizację.
Kim jesteśmy?
Dynamiczni, zaangażowani w pracę ludzie – to właśnie my. Pracując w Santander Global Technology and Operations, pokonujemy wyzwania swoją ciężką pracą, czerpiąc satysfakcję z osiąganych rezultatów. Cenimy sobię przyjazną atmosferę oraz możliwość współpracy w zgranym zespole, gdzie realizujemy się w obszarach, które pokrywają się z naszymi pasjami i zainteresowaniami.
Dzięki pracy w tak dużej firmie, każdy z nas może znaleźć dla siebie miejsce, w którym może się rozwijać i uczyć od podstaw, jak funkcjonuje poważna instytucja finansowa oraz zobaczyć, jakie możliwości rozwoju kariery oferuje.
Kogo szukamy?
Niezależnie czy jesteś osobą na początku drogi zawodowej, czy też doświadczonym specjalistą, nasza Firma jest idealnym miejscem dla Ciebie! 😊 Pomożemy Ci wdrożyć się w przyjazny sposób od podstaw i znaleźć interesującą Cię specjalizację lub też zaoferować obszar pracy dopasowany do Twojego doświadczenia.
CSR – wiesz co to takiego? Na pewno nie raz słyszałeś o zbiórce pieniędzy, używanych książek czy jedzenia dla schroniska dla zwierząt. Wszystkie te działania wchodzą w skład Corporate Social Responsibility, który w naszej Organizacji funkcjonuje od lat!
Moglibyśmy wspominać o naszych działaniach bez końca, ale skupmy się na kilku ulubionych akcjach naszych pracowników:
W Santander Global Technolgy and Operations, tak jak w całej grupie kapitałowej Santander przyświeca nam motto: Simple, Personal, Fair. Oznacza ono, że chcemy być najlepszym bankiem dla naszych Klientów oraz cenionym na rynku Pracodawcą.
Myślimy i działamy stosując w pracy nasze korporacyjne wartości, kierując się zawsze tym czego oczekują nasi Klienci.
SIMPLE- Prosty
Oferujemy naszym Klientom usługi i produkty łatwo dostępne, proste i zrozumiałe. Komunikujemy się w sposób zwięzły i rzeczowy. Każdego dnia usprawniamy nasze procesy, upraszczając procedury i eliminując zbędne czynności, zarówno dla naszych Klientów, jak i Pracowników.
PERSONAL – Osobisty
Traktujemy naszych Klientów w sposób zindywidualizowany, oferując im, szeroki zakres usług i produktów, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Staramy się, aby każdy z naszych Klientów czuł się wyjątkowy i ceniony. Doceniamy naszych Pracowników i wspieramy ich w rozwijaniu kompetencji oraz osiąganiu celów zawodowych.
FAIR- Uczciwy
Traktujemy naszych Klientów jednakowo i sprawiedliwie, prowadzimy przejrzystą politykę działania, rozwiązując reklamacje z najwyższą starannością. Nawiązujemy relacje, w których zarówno Klienci, Akcjonariusze Banku, jak i Pracownicy uzyskują korzyści. Dotrzymujemy obietnic i bierzemy odpowiedzialność za zobowiązania podjęte względem naszych Klientów.
A oto 8 zachowań w duchu SPF (Simple, Personal i Fair), którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy: