1
Ludzie są najlepszymi ambasadorami naszej marki. Poszukujemy osób autentycznych i szczerych. Wierzymy, że najbardziej odpowiednimi pracownikami są ci, którzy podzielają nasze wartości i z którymi rezonuje filozofia naszej marki.
2
Pracując w naszych sklepach, będziesz otoczony luksusową przestrzenią i wsparciem współpracowników. To miejsce, które łączy pracę i wspólny wysiłek dla zadowolonego klienta.
3
W Rituals chodzi o zrównoważony dobrostan — cenimy dobro naszych klientów i pracowników tak samo, jak dobro środowiska.
Założona w 2000 roku w Amsterdamie, w Holandii, Rituals była pierwszą luksusową marką, która połączyła produkty do domu i ciała. Do tej pory otworzyliśmy ponad 1000 sklepów w 36 krajach i staliśmy się znanym miejscem, w którym można cieszyć się dobrym samopoczuciem. Kierując się naszą filozofią, The Art of Soulful Living, staramy się pomagać konsumentom w ich podróży do dobrego samopoczucia, dostarczając wskazówek, inspiracji i produktów, aby ponownie połączyć ciało, umysł i duszę.
Jako certyfikowana firma B Corp™ wierzymy w zrównoważony wellbeing, wraz z kolekcjami, które są dobre dla ludzi i dobre dla planety. Jest to wspierane przez nasze trzy filary: Czystość, Świadomość i Troska. Czystość: 79% naszych produktów do higieny osobistej zawiera 90% składników pochodzenia naturalnego, a do 2023 r. wszystkie formuły będą spełniać ten standard. Świadomość: dokonujemy zrównoważonych wyborów; każda kolekcja ma opcje uzupełniania a my sadzimy, chronimy lub przywracamy drzewo za każdy sprzedany wkład. Troska: z dumą wspieramy inicjatywy społeczne, w tym Tiny Miracles, pionierską fundację, która pomaga przerwać cykl ubóstwa, zapewniając zmieniającą życie pracę dla niedostatecznie rozwiniętych społeczności w Bombaju w Indiach.