Primark to jedna z największych irlandzkich marek odzieżowych. Od ponad 50 lat oferujemy naszym Klientom najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu - zgodnie z hasłem: „Niesamowita Moda w Niesamowitych Cenach”. Mamy ponad 390 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych. Stale się rozwijamy i otwieramy nowe rynki.
W 2020 roku otworzyliśmy z ogromnym sukcesem pierwszy sklep w Polsce w Warszawie. Następnie powitaliśmy naszych Klientów w Poznaniu oraz w Pradze w Czechach. A to dopiero początek naszej ekspansji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Nasza kultura:
Kultura organizacyjna to coś, co zdecydowanie nas wyróżnia!
Przez cały czas naszego rozwoju, nigdy nie straciliśmy z oczu tego, co dla nas najważniejsze - naszych Ludzi. Bycie częścią zespołu Primark oznacza bycie otoczonym przyjaznymi i wspierającymi Kolegami oraz Koleżankami. Jesteśmy prawdziwymi graczami zespołowymi, którym zależy na jak najlepszej obsłudze Klienta. Każdy dzień jest inny i niesie ze sobą mnóstwo wyzwań oraz satysfakcji.
Zależy nam na tym, aby wszyscy w Primark czuli się bezpiecznie i mile widziani. W pełni angażujemy się we wspieranie równości, promowanie tolerancji i szacunku. Dokładamy wszelkich starań, żeby każda osoba mogła pracować i rozwijać się w Primark. Kluczem do tego jest stworzenie przyjaznego środowiska pracy. I właśnie dlatego zależy nam na budowaniu kultury otwartej dla wszystkich. W naszych sklepach mamy różnorodne zespoły, w których spotykają się starsi z młodszymi, osoby z różnych krajów czy z niepełnosprawnościami. Sprzyja to wymianie wiedzy, inspiracji i doświadczeń.
To wszystko sprawia, że Primark to niesamowite miejsce do pracy!
Nasze wartości:
ZAANGAŻOWANIE – jesteśmy sympatyczni, wiarygodni i łatwo się dogadujemy.
AKTUALNOŚĆ – stale ewoluujemy, dostosowujemy się do czasów i podchwytujmy nowe pomysły.
SZCZEROŚĆ – jesteśmy autentyczni, bezpretensjonalni i piękne niedoskonali.
AMBICJA – myślimy szerokimi kategoriami, lecz dbamy też o szczegóły.
INTEGRACJA – pomagamy ludziom wyglądać i czuć się świetnie, niezależnie od stylu, sylwetki czy budżetu.