Analiza CV
Wyślij nam swoje CV. To pierwszy krok by dołączyć do naszego Zespołu!
Weryfikacja kandydata
Jeśli Twoja aplikacja odpowie na nasze aktualne potrzeby, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
Spotkanie rekrutacyjne
Spotkanie w siedzibie firmy – to czas by wzajemnie się poznać.
Witaj w PW
Witamy na pokładzie! Po dopełnieniu wszelkich formalności związanych z zatrudnieniem, startujemy!
Analiza CV
Wyślij nam swoje CV. To pierwszy krok by dołączyć do naszego Zespołu!
Weryfikacja kandydata
Jeśli Twoja aplikacja odpowie na nasze aktualne potrzeby, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
Spotkanie rekrutacyjne
Teams, zoom a może inna platforma komunikacyjna? Dopasujemy się do Twoich możliwości, aby móc spotkać się z Tobą.
Witaj w PW
Witamy na pokładzie! Po dopełnieniu wszelkich formalności związanych z zatrudnieniem, startujemy!
Każdy ma szansę na rozwinięcie skrzydeł w Pratt & Whitney Rzeszów. Dzięki płatnym programom stażowym Uskrzydlamy Talenty (trwa 6 m) i Professionals in Finance (trwa 12 m) firma umożliwia zdobycie kompleksowego doświadczenia zawodowego absolwentom szkół wyższych. Możliwość pracy w otoczeniu ekspertów i specjalistów branży lotniczej jest doskonałym pierwszym krokiem do rozpoczęcia kariery w Pratt & Whitney Rzeszów!
Dzięki współpracy Pratt & Whitney Rzeszów z lokalnymi Szkołami i Uczelniami Wyższymi, umożliwiamy zdobycie zróżnicowanego doświadczenia zawodowego. Organizowana praktyka jest skoncentrowana na potrzebach zawodowych uczestników praktyk i staży. Aktualnie współpracujemy z: Politechniką Rzeszowską im. Ignacego Łukasiewicza, Uniwersytetem Rzeszowskim, Zespołem Szkół Mechanicznych, Zespołem Szkół Technicznych.
3 700
pasjonatów lotnictwa
1 000
inżynierów
85
lat na rynku
Pratt & Whitney Rzeszów jest światowej klasy producentem silników lotniczych do śmigłowców oraz samolotów cywilnych i wojskowych na świecie, m.in. Airbus, Boeing, Lockheed Martin. W Rzeszowie produkujemy komponenty do silnika F-135, stanowiącego napęd do myśliwca F-35. Posiadamy własne Centrum Badawczo- Rozwojowe (CBR), na które składa się nie tylko biuro konstrukcyjne, ale także prototypownia, laboratorium materiałowe oraz nowoczesne hamownie eksperymentalne do testowania silników turbośmigłowych, turbowałowych oraz pomocniczych, tzw. APU.