Żadna z ofert nie jest tym czego szukasz? Mimo to, rozważasz rozpoczęcie współpracy z tym pracodawcą i nie wiesz jak mu o tym powiedzieć? To proste! Zgłoś swoją kandydaturę do przyszłych rekrutacji, przesyłając swój profil z Pracuj.pl.
Wyślij CVMasz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
400
+ zrealizowanych projektów w ponad 20 językach
900
% + wzrost liczby zatrudnionych osób od 2012 roku
30
% + zatrudnionych obcokrajowców
Historia OpsTalent zaczęła się, gdy Gabriela Ziółkowska-Coyne i Trevor Coyne, dostrzegli w Polsce ogromny potencjał w obszarze outsourcingu usług. Małżeństwo postanowiło wstrząsnąć tym przemysłem i stworzyć firmę, która skupiałaby bystrych, ciekawych świata i utalentowanych ludzi, obsesyjnie skoncentrowanych na opiece nad klientem i innowacjach. Naszym wyróżnikiem w branży szybko stała się unikalna kultura i wartości, według których żyjemy i pracujemy każdego dnia. Na przestrzeni 10 lat rozrośliśmy się z kameralnego teamu do ponad 280 osobowej organizacji.
Nasze działania skupiamy na dwóch obszarach – tworzeniu nowoczesnych rozwiązań w branży IT oraz szeroko pojętej obsłudze klienta. W sektorze IT zawsze stawiamy na innowacyjność i odważne cele. Tworzymy głównie projekty dla firm startupowych, nasi developerzy biorą czynny udział nie tylko w tworzeniu oprogramowania, ale i samego konceptu produktu docelowego.
Jeśli chodzi o drugą część naszej działalności, czyli customer service – nasi klienci powierzają nam to, co dla nich jest najistotniejsze – swoich klientów docelowych. Zaś naszą misją jest bycie ekspertem w dziedzinie „Customer Care” i patrzenie na każdą sprawę indywidualnie, bo dla nas każdy klient jest najważniejszy. OpsTalent zapewnia poziom usług, jakiego nie znajdzie się w żadnej innej firmie – excellent customer service to nasza misja.