Pracujesz u tego pracodawcy? Poleć pracodawcę, aby pokazać innym, że warto rozważyć jego ofertę.
1 ETAP
Zapoznajemy się z nadesłanymi aplikacjami oraz zapraszamy na spotkania wybranych kandydatów. Osobom, którym nie udało zakwalifikować się do drugiego etapu, wysyłamy maila z informacją zwrotną oraz podziękowanie za udział w procesie rekrutacji.
2 ETAP
Czas na spotkanie i poznanie się. Zaprosimy Ciebie do nas, pokażemy Tobie, jak pracujemy oraz porozmawiamy o Twoim doświadczeniu oraz oczekiwaniach.
3 ETAP
Czas decyzji. Kontaktujemy się z kandydatami w celu poinformowania o naszej decyzji. Jeżeli zaproponujemy Tobie pracę oraz dołączenie do naszego zespołu - otrzymasz niezbędne dokumenty do wypełnienia oraz skierowanie na badania lekarskie.
1 ETAP
Zapoznajemy się z nadesłanymi aplikacjami oraz zapraszamy na spotkania wybranych kandydatów. Osobom, którym nie udało zakwalifikować się do drugiego etapu, wysyłamy maila z informacją zwrotna oraz podziękowanie za udział w procesie rekrutacji.
2 ETAP
Drugi etap rekrutacji czyli czas na spotkanie. Rozmowa może odbyć się online lub stacjonarnie w siedzibie naszego biura, gdzie zaprosimy cię na pyszną kawę :) W niektórych przypadkach możemy zaprosić cię na dodatkową rozmowę.
3 ETAP
Decydujący momenty w rekrutacji, czyli czas decyzji oraz zaproszenie do współpracy i dołączenie do naszego zespołu. Jeśli tym razem się nie udało – zapraszamy do śledzenia naszej strony oraz startowania w następnych rekrutacjach.
Analiza CV
Zaczynamy od analizy przesłanych przez ciebie dokumentów.
I spotkanie
Zapraszamy cię do naszego Oddziału na rozmowę ewaluacyjną.
Assessment Center
Możemy zaprosić Cię do udziału w badaniu kompetencji behawioralnych oraz poprosić o rozwiązanie zagadnienia problemowego.
II spotkanie
Podsumowujemy proces ewaluacji i ogłaszamy decyzję.
5
kluczowych wartości, którymi kierujemy się w naszym codziennym życiu w Nagel Polska to: pasja, szacunek, partnerstwo, odpowiedzialność oraz rozwój.
500
milionów Europejczyków dzięki nam codziennie ma dostęp do świeżej żywności.
5 000
godzin szkoleniowych zrealizowanych w 2021 roku w ramach wewnętrznej Akademii Nagel Polska.
Nagel Polska jest spółką-córką Nagel-Group – lidera i eksperta w zakresie logistyki produktów spożywczych w temperaturach kontrolowanych. Na rynku polskim działamy od 20 lat, obecnie w 6 lokalizacjach: Komornikach koło Poznania, Kopytowie koło Warszawy, Gliwicach, Gdańsku, Wrocławiu oraz Lublinie.
Jesteśmy firmą rodzinną – dbamy o otwartą i serdeczną atmosferę w naszych zespołach. Zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z pracownikami oraz klientami, opartymi na naszych wartościach – pasji, szacunku, partnerstwie, odpowiedzialności oraz rozwoju.
Do naszych zadań podchodzimy bardzo odpowiedzialnie – zaopatrujemy ponad 500 mln Europejczyków w świeżą żywność. Dbamy o to, by produkty spożywcze trafiały do odbiorców końcowych na czas, z zachowaniem najwyższej jakości i świeżości.
Stawiamy na ciągłe doskonalenie naszych umiejętności i kompetencji – m.in. w ramach wewnętrznej Akademii Nagel Polska. Na bieżąco uzupełniamy firmową bibliotekę o wydawnicze nowości zarówno z naszej branży, jak i z obszarów zarządzania, czy rozwoju osobistego.
Wspieramy Nagelanów w rozwoju ich pasji – w ramach wewnętrznych stowarzyszeń pomagamy kolarzom, triathlonistom, biegaczom, joginom, muzykom, czy przyszłym aktorom rozwijać ich zainteresowania.
Dbamy o zdrowie naszych pracowników promując akcje profilaktyczne – w ubiegłym roku zaprosiliśmy 200 Pań, które ukończyły 36 rok życia, do wykonania profilaktycznych badań mammograficznych, które sfinansowaliśmy.
Dołącz do Nas! Znamy się na tym, co robimy i lubimy działać razem. Jeśli chcesz zasilić nasz zespół, wzbogacić nas o swoje doświadczenie, potencjał czy inicjatywę, ZAPRASZAMY! Bądź na bieżąco z naszymi ofertami pracy lub napisz bezpośrednio na adres e-mail: [email protected] dołączając zgodę na przetwarzanie danych osobowych.