Pracodawca wpadł Ci w oko? Chcesz być na bieżąco z jego najnowszymi ofertami? Dodaj go do obserwowanych! Otrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych.
Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
3
trzykrotny wzrost zespołu w ostatnich 3 latach
15
hubów klienckich i kompetencyjnych, działających w regionach CEE, EMEA i globalnie
11
grup roboczych utworzonych przez pracowników: 6 grup realizuje inicjatywy wspierające różnorodność i inkluzywność; 5 think tanków skupia osoby zainteresowane tworzeniem rozwiązań w obszarach gamingu, metaverse, analityki, video i marketingu sportowego
Jesteśmy częścią globalnego holdingu IPG obecnego na 130 rynkach. Do IPG w Polsce należą 2 agencje mediowe: Initiative i UM, agencja digitalowa Reprise oraz specjalistyczne agencje zapewniające kompleksowe rozwiązania wykorzystujące dane i technologie do zwiększania efektywności działań marketingowych: Kinesso, Matterkind i Acxiom.
Warszawskie biuro Mediabrands & Kinesso jest centrum regionu CEE i niekwestionowanym liderem nie tylko w tworzeniu centrów kompetencyjnych oraz hubów klienckich, ale i we wdrażaniu rozwiązań wspierających współpracę i wymianę wiedzy między rynkami.
Choć każdy z naszych brandów agencyjnych ma własną kulturę organizacyjną, kształtowaną zarówno globalnie, jak i przez lokalnych liderów i zespół, dbamy o to, by w całej grupie tworzyć inkluzywne środowisko, w którym szanuje się różnorodność i czerpie z niej, w którym każdy z nas czuje się częścią zespołu, ufa innym i czuje się bezpiecznie wyrażając swoje opinie. Środowisko, w którym każdy dostaje od firmy to, czego w danym momencie swojego zawodowego życia potrzebuje do rozwoju i osiągnięcia swoich celów i ambicji.
Podczas rekrutacji staramy się znaleźć „perfect match” nie tylko pod kątem kompetencji i doświadczenia kandydatów, ale i na poziomie wartości, podejścia do pracy, osobowości i czegoś nieuchwytnego, dzięki czemu nowa osoba szybko odnajduje się w zespole i czuje się w nim dobrze.
Dzięki zaangażowaniu pracowników w Mediabrands & Kinesso działa kilka grup zajmujących się inicjatywami wspierającymi różnorodność, równość i inkluzywność, w tym np. grupa Pride, zajmująca się szerzeniem świadomości o społeczności LGBTQIAP+ i tworzeniem tolerancyjnej przestrzeni do pracy i integracji, oraz Grupa Wsparcia neuroróżnorodności i osób w kryzysie psychicznym, która obok edukowania na temat zdrowia psychicznego i neuroróżnorodności pracuje też nad tworzeniem rozwiązań wspierających budowanie przyjaznego i empatycznego środowiska pracy, w którym każdy może czuć się w pełni sobą.
Think Tanki to zespoły robocze powstające z inicjatywy pasjonatów, którzy zgromadzą wokół danego tematu zespół zainteresowany poszerzaniem wiedzy w danym obszarze i tworzeniem rozwiązań, które można wykorzystać w pracy dla klientów lub w rozwijaniu biznesu agencji. Działają już u nas Think Tanki zajmujące się video, gamingiem, badaniami, analizami statystycznymi, marketingiem sportowym oraz metaverse.
Zgrany zespół to podstawa sukcesu, dlatego lubimy wspólnie spędzać czas, integrować się i poznawać poprzez różnego rodzaju inicjatywy, wyjścia czy imprezy tematyczne!
W 2022 roku stworzyliśmy Solidarity Hub – wyjątkowy hub, będący naturalną konsekwencją działań pomocowych dla zespołu z Ukrainy, które prowadziliśmy od pierwszego dnia wybuchu wojny.
W ramach Solidarity Hub stworzyliśmy rozwiązania ułatwiające naszym koleżankom i kolegom z Ukrainy pracę na innych rynkach, na których działają agencje IPG: łączymy kompetencje osób, które pozostały w Ukrainie i chcą pracować, jednak wobec załamania tamtejszego rynku reklamowego, nie mają takich możliwości, z potrzebami zespołów z innych rynków, szukających wsparcia w realizacji projektów.
Dzięki tej inicjatywie już kilkadziesiąt osób z Ukrainy współpracuje m.in. z zespołami UM w Niemczech i Wielkiej Brytanii oraz z Reprise w regionie DACH.
Zobacz jak wygląda miejsce, w którym pracujemy :)