Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
1
Nasze kampanie nie są tylko wirtualnymi słupkami, ale realnymi rezultatami – dostarczają nowych klientów
2
Łączymy kompetencji z zakresu planowania mediów, content marketingu, kreacji oraz technologii marketingowych
3
W prowadzonych działaniach stawiamy na analityczne podejście, a nasze decyzje są poparte solidnymi faktami, a nie intuicją
Media Choice to coś więcej niż dom mediowy. To relacje, doświadczenie i holistyczne podejście do potrzeb naszych partnerów. W codziennej pracy łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż.
Projektujemy kreatywną komunikację
Dla nas szklanka jest zawsze do połowy pełna, a w działaniu kierujemy się dewizą, że nie ma sytuacji bez wyjścia – są takie, które wymagają nieszablonowego podejścia i kreatywności. Podejmujemy się tych wyzwań, wykorzystując nowoczesne narzędzia i doświadczenie naszych specjalistów. Nie zamykamy się w sztampowych działaniach – wychodzimy z digitalu do świata offline i na odwrót, realizujemy projekty „skrojone na miarę”, tworzymy spójną koncepcję, opracowujemy najskuteczniejszy plan działania i określamy jasne zasady, które gwarantują efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego.
Cenimy sobie relacje
W komunikacji odchodzimy od klasycznego modelu klient-wykonawca. Uważamy, że dobra współpraca opiera się przede wszystkim na relacjach, bo to dzięki nim możemy zrozumieć naszego partnera, znaleźć jak najlepsze rozwiązania oraz optymalizować działania sprawniej i efektywniej.