MAN SSC to przede wszystkim ludzie
Miejsce pracy z myślą o przyszłości
Żadna z ofert nie jest tym czego szukasz? Mimo to, rozważasz rozpoczęcie współpracy z tym pracodawcą i nie wiesz jak mu o tym powiedzieć? To proste! Zgłoś swoją kandydaturę do przyszłych rekrutacji, przesyłając swój profil z Pracuj.pl.
Wyślij CVPracodawca wpadł Ci w oko? Chcesz być na bieżąco z jego najnowszymi ofertami? Dodaj go do obserwowanych! Otrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych.
Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
W MAN Shared Services Center jesteśmy dumni z tego, że współpracujemy ze szkołami średnimi i uczelniami w Poznaniu. Bardzo cieszymy się, gdy możemy zaprezentować uczniom naszą firmę, nasze procesy i zorganizować różne warsztaty i spotkania dla szkół, podczas których dzielimy się wiedzą. Jest to duża wartość dla obu stron. Efektem takich działań jest również Wasz wybór firmy na odbycie praktyk zawodowych lub stażu.
2 006
start firmy na rynku pracy
11
języków obcych
28
obsługiwanych spółek z Grupy MAN z całej Europy oraz poza nią
MAN Shared Services Center jest częścią grupy MAN, wiodącego producenta samochodów ciężarowych i dostawczych, autobusów, silników oraz rozwiązań dla transportu.
Przedsiębiorstwo należy do spółki TRATON AG i zatrudnia pond 36 000 pracowników na całym świecie.
Jako MAN SSC świadczymy usługi z zakresu księgowości, finansów, a także zamówień i zakupów na potrzeby spółek produkcyjnych i sprzedażowych MAN Truck & Bus.
W ramach Centrum Usług Wspólnych wszystkie nasze procesy są prowadzone na rzecz pozostałych spółek z koncernu MAN. W tym momencie obsługujemy 28 różnych spółek z całej Europy (Polska, Niemcy, Austria Hiszpania, Portugalia, Francja, Węgry, Włochy, Słowacja, Słowenia, Czechy, Norwegia, Dania, Belgia, UK), a poza nią także spółki z Turcji i RPA.
MAN Shared Services Center Sp. z o.o. jako jeden z dwóch najstarszych SSC w Poznaniu jest jednym ze współzałożycieli regionalnego oddziału stowarzyszenia ABSL.
Nasi pracownicy skupiają się na tym, co dla nich ważne i angażując się w rozmaite projekty inicjują wiele ciekawych wydarzeń. Poza codzienną pracą uczestniczą w akcjach charytatywnych i proekologicznych, biorą udział w aktywnościach sportowych, integracjach firmowych oraz wydarzeniach kulturalnych.
Naszą kulturę organizacyjną określają wspólne wartości MAN:
Działając w zgodzie z koncernowymi wartościami, dzięki wsparciu finansowemu firmy oraz niesamowitej inicjatywie i energii naszych pracowników, zaangażowaliśmy się również w działania charytatywne, wspierając najbardziej potrzebujących. We współpracy z poznańską inicjatywą „Poznań – tu wiara pomaga!” zakupiliśmy materiały niezbędne do wykonania maseczek ochronnych. Nasi pracownicy bezpośrednio włączyli się w ich szycie, angażując się częściowo w czasie prywatnym, a częściowo w ramach swojego czasu pracy. Dla naszej firmy ważny jest również zrównoważony rozwój i dbanie o otaczające nas środowisko. Angażujemy się w lokalne inicjatywy ekologiczne np. sadzenie drzew w lesie lub udział i współfinansowanie akcji „Green walk around the block” wraz z innymi firmami należącymi do ABSL.
...którzy skupiają się na tym, co dla nich ważne i angażując się w rozmaite projekty inicjują wiele ciekawych wydarzeń. Poza codzienną pracą uczestniczymy w akcjach charytatywnych i proekologicznych, bierzemy udział w aktywnościach sportowych, integracjach firmowych oraz wydarzeniach kulturalnych.
Jeśli chcesz zostać częścią naszego zespołu – zapraszamy do zakładki „Oferty pracy” lub bezpośrednio na naszą stronę internetową: https://manssc.pl
Należymy do grona współzałożycieli poznańskiego oddziału ABSL (Association of Business Service Leaders). Aktywnie współpracujemy z wieloma uczelniami i szkołami wyższymi: prowadzimy wykłady, organizujemy staże, praktyki i patronujemy klasie o profilu ekonomicznym.
Współpracujemy też ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce.
Jakość, terminowość i zadowolenie klientów to nasze cele. Działamy w myśl zasady Simplifying business has many faces, nieustannie standaryzując i optymalizując wykonywane procesy. Usprawnienia, nad którymi pracujemy, pozwalają nam coraz efektywniej wspierać naszych klientów, czyli pozostałe spółki MAN.
Będąc pionierami nowoczesnych technologii w zakresie finansów, jako pierwsi na rynku poznańskim wprowadziliśmy do księgowości roboty. Wspomagają one nasze Centrum m.in. wykonując powtarzalne czynności w dziale P2P, co umożliwia naszym pracownikom skupienie się na bardziej wymagających zadaniach i projektach. Roboty wspierają także procesy w zespołach Intercompany, Master Data oraz w Controllingu.
Każdy nowy pracownik otrzymuje zestaw narzędzi i oprogramowania, niezbędnych do rozpoczęcia pracy w firmie MAN SSC.
Pierwsze dni pracy upływają na spotkaniach z naszymi Trenerami wewnętrznymi, którzy prezentują najważniejsze zagadnienia związane z działalnością firmy – w formie zdalnej i stacjonarnej. Nowi pracownicy zapoznają się z portfolio produktów MAN, strategią i wartościami firmy oraz procesami wykonywanymi w MAN SSC; przechodzą też szkolenie z zakresu Compliance oraz BHP. Mają okazję porozmawiać z działem IT oraz HR i dostać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Następnym krokiem jest wdrożenie stanowiskowe, w trakcie którego każda nowa osoba zapoznaje się ze swoim zespołem i zaczyna poznawać i wykonywać procesy pod okiem dedykowanego Opiekuna wdrożenia oraz Team Leadera. Dostarczamy zarówno materiały pisemne jak i w formie video, codziennie zdzwaniamy się zespołowo i omawiamy ważne dla nas kwestie przy porannej kawie. :)
W związku z epidemią COVID-19, firma MAN SSC podjęła szereg działań mających na celu utrzymanie ciągłości biznesu oraz ochronę zdrowia naszych pracowników.
Od połowy marca pracownicy MAN SSC w większości przeszli na wykonywanie obowiązków w formie zdalnej – wiele osób pracuje obecnie ze swoich domów. Dzięki wsparciu działu IT udało się wyposażyć wszystkich w niezbędne do wykonywania pracy zdalnej urządzenia (komputery, monitory, klawiatury, słuchawki) oraz oprogramowanie. Dzięki temu udało się płynnie przejść na zmienioną formę dostarczania naszych usług klientom, czyli spółkom produkcyjnym oraz serwisowo-sprzedażowym MAN.
Pozostajemy w stałym kontakcie z klientami, łącząc się z nimi podczas wideokonferencji oraz drogą mailową. Jesteśmy też w stałym kontakcie ze sobą nawzajem – spotykamy się przy porannej kawie podczas codziennych „board meetingów”, omawiamy stojące przed nami wyzwania i dzielimy się zarówno trudnościami, jak i radościami oraz osiągnięciami minionego dnia. :)