IT CONNECT – People in IT
Szukasz możliwości rozwoju na rynku IT? Pracuj z nami!
Analiza dokumentów aplikacyjnych
W pierwszym etapie dokonujemy analizy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Weryfikujemy zgłoszenia kandydatów pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska określonymi w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Najlepsze z nich wybieramy do drugiego etapu. Wszystkie otrzymane aplikacje umieszczamy w naszej bazie kandydatów i rozpatrujemy w kolejnych procesach rekrutacyjnych.
Rozmowa rekrutacyjna
W drugim etapie odbywa się rozmowa rekrutacyjna. Podczas spotkania możesz spodziewać się między innymi pytań o dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz o oczekiwania wobec przyszłego stanowiska, jak również sprawdzenia umiejętności technicznych czy znajomości języka obcego. Osoby, które pozytywnie przeszły weryfikację, są przez nas rekomendowane do kolejnego etapu.
Spotkanie rekrutacyjne z klientem
W trzecim etapie wybrani kandydaci zapraszani są na spotkanie rekrutacyjne z klientem. Po tym etapie podejmowane są decyzje o podjęciu współpracy.
IT CONNECT Sp. z o.o. to polska spółka rekrutacyjno-outsourcingowa, która powstała w 2007 roku z przekształcenia firmy Mańkowski Consulting - działającej od 2002 roku. Naszym celem jest zapewnienie jak najlepiej wykwalifikowanych pracowników na potrzeby projektów realizowanych przez naszych kontrahentów. Nasze elastyczne podejście do realizacji projektów sprawia, że wśród klientów korzystających z naszych usług są firmy z branż: telekomunikacyjnej, informatycznej, ubezpieczeniowej, budowlanej, bankowej, produkcyjnej, wdrożeń IT, medialnej, kosmetycznej i innych.