Twórz z nami inspirujące miejsca pracy
Bierz udział w międzynarodowych projektach
Korzystaj z najlepszych rozwiązań pracując z nami w biurze
Nadesłanie CV oraz selekcja aplikacji
Nadeślij do nas CV. Po przesłaniu CV, Dział Personalny przeanalizuje Twoje CV pod kątem dopasowania do najlepszego stanowiska dla Ciebie. Zwróci uwagę na Twoje kompetencje, doświadczenie zawodowe, znajomość konkretnych narzędzi oraz na status wykształcenia.
Porozmawiajmy ze sobą
Przed każdym spotkaniem rekruter będzie się kontaktować z Tobą, w celu porozmawiania o Twoich doświadczeniach oraz Twoich oczekiwań wobec stanowiska, które będziesz piastował. Po krótkiej oraz udanej rozmowie zostaniesz zaproszony na spotkanie rekrutacyjne.
Poznajmy się
Spotkajmy się i dowiedzmy się czegoś o sobie nawzajem. Spotkania rekrutacyjne trwają zazwyczaj około godziny wraz z bezpośrednim Przełożonym oraz Pracownikiem Działu Personalnego. Spotkanie dotyczy Twoich doświadczeń i zainteresowań zawodowych oraz umiejętności potrzebnych na dane stanowisko. Podczas spotkania dowiesz się również o naszej pracy oraz o stanowisku na które aplikujesz. Podczas spotkania możesz być zweryfikowanym testem, który będzie sprawdzać Twoją wiedzę w konkretnej dziedzinie. Zazwyczaj w ciągu 2 tygodni od rozmowy poinformujemy Cię o wyniku.
Spotkanie z przełożonym wyższego szczebla
(Etap opcjonalny). Po drugim etapie rekrutacji może się zdarzyć, że przełożony wyższego szczebla będzie chciał poznać najlepszych kandydatów – w tym Ciebie! Spotkanie będzie miało charakter uzupełniającej rozmowy, która może trwać około godziny. Podczas spotkania bierze udział – przełożony wyższego szczebla, Twój przyszły bezpośredni przełożony oraz/lub pracownik Działu Personalnego. O wyniku rozmowy poinformujemy Cię najpóźniej do dwóch tygodni.
30
Od ponad 30 lat tworzymy funkcjonalne meble i projektujemy inspirujące przestrzenie biurowe
50
Meble Mikomax i budki akustyczne Hushoffice sprzedajemy do ponad 50 państw na całym świecie
600
W zespole Mikomax jest ponad 600 osób!
Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.