Pracodawca wpadł Ci w oko? Chcesz być na bieżąco z jego najnowszymi ofertami? Dodaj go do obserwowanych! Otrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych.
Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
5 000
placówek i oddziałów, dzięki którym łączymy każdego dnia krajowych i międzynarodowych przedsiębiorców w ponad 220 krajach na 6 kontynentach. Dzięki temu każdego dnia dostarczamy ponad 15 milionów przesyłek.
425 000
wyjątkowych osób tworzących team FedEx
50
lat istnienia na świecie
FedEx Express to największa na świecie firma dostarczająca usługi transportu ekspresowego. Obsługując 220 krajów na całym świecie, posiadamy najbardziej zaawansowaną i niezawodną sieć ekspresowej dystrybucji lotniczej i naziemnej w skali globalnej.
Ponad 425 000 członków naszego zespołu na całym świecie uosabia ambitne wartości, które pozwoliły nam stać się jedną z najbardziej podziwianych i renomowanych firm na świecie. Jednoczy ich zobowiązanie dochowania Purple Promise — aby każdy kontakt klienta z FedEx był wyjątkowy — oraz zaangażowanie w nasz sukces, który polega na łączeniu ludzi oraz możliwości z całego świata.
FedEx to firma światowej klasy, w której centrum zainteresowania znajdują się ludzie. Jesteśmy dumni z członków naszych zespołów, którzy pomagają uczynić każdą interakcję z klientem wyjątkową.
W ciągu swojej długiej historii, FedEx został doceniony za swoje znane na całym świecie relacje z pracownikami, strategię i motywację. Zachęcamy członków naszych zespołów do rozwoju i dostarczamy im narzędzia niezbędne do rozwoju kariery i umiejętności menedżerskich potrzebnych w biznesie.
Nasze zasady i programy mają na celu wspieranie silnej kultury pracowniczej, zapewniając bezpieczne, zróżnicowane i satysfakcjonujące środowisko, umożliwiając każdemu regionowi swobodne dostosowanie swoich działań do specyfiki rynku.
W FedEx wierzymy, że sukces zależy od zaangażowania naszych pracowników. Opracowaliśmy programy motywacyjno-uznaniowe, które nagradzają ich osiągnięcia oraz zaangażowanie.
Od samego początku FedEx działa w oparciu o filozofię stawiania ludzi na pierwszym miejscu. Nasza firma urosła do pozycji lidera w branży o globalnym zasięgu. Wszystko to dzięki zrozumieniu specyficznych potrzeb naszych klientów oraz poprzez spełnianie ich potrzeb i wychodzenie poza oczekiwania. Zapewniamy zwrot czesnego dla pracowników FedEx Express i oferujemy korzyści pozapłacowe pracownikom pracującym w niepełnym wymiarze czasu pracy. Ponad połowa naszej kadry kierowniczej została wyłoniona z szeregów firmy.
Uważamy, że należy doceniać członków naszych zespołów, którzy konsekwentnie dokładają wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Chcąc docenić ich wybitne osiągnięcia wdrożyliśmy szereg programów uznaniowych.
W FedEx zobowiązaliśmy się do ciągłego ulepszania naszych zasad bezpiecznej pracy. Aktywnie promujemy i wspieramy kulturę bezpieczeństwa i higieny pracy dla dobra naszych pracowników, wykonawców i interesariuszy, a także dla społeczeństwa.
Zarządzanie globalną siecią ludzi, placówek, samochodów dostawczych, samolotów oraz technologii wymaga, by zasady bezpieczeństwa i higieny pracy zostały strategicznie włączone do wszystkich aspektów naszej działalności. Duży nacisk kładziemy na bezpieczeństwo – wyraził to założyciel naszej firmy i prezes zarządu, Frederick W. Smith. „Tak jak dążymy do ciągłego ulepszania usług świadczonych na rzecz naszych klientów, powinniśmy także ciągłe doskonalić praktyki i procedury, które mogą uczynić nasze miejsce pracy bezpieczniejszym dla pracowników”.