Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
Aplikuj szybko
Aplikuj szybko
Aplikuj szybko
1
Ponad 150 krajów
2
Ponad 180 000 pracowników
3
Ponad 150 głównych marek
Jesteśmy częścią EssilorLuxottica - globalnego lidera w projektowaniu, produkcji i dystrybucji soczewek okularowych, opraw i okularów przeciwsłonecznych. Utworzona w 2018 roku, jej misją określoną jako „See more and be more” jest pomaganie ludziom na całym świecie, aby widzieli więcej i byli bardziej, odpowiadając na ich zmieniające się potrzeby w zakresie widzenia i osobiste aspiracje stylistyczne.
Częścią rodziny EssilorLuxottica są wpływowe marki okularów, takie jak m.in. Ray-Ban i Oakley, marki technologii soczewek, takie jak m.in. Varilux i Transitions oraz światowej klasy marki detaliczne, takie jak GrandVision. EssilorLuxottica zatrudnia około 180 000 pracowników na całym świecie.
W 2002 roku Essilor uruchomił w Warszawie swoje najnowocześniejsze i największe laboratorium w Europie – Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o.
Dziś Essilor Optical Laboratory Polska to ponad 700 osób, którzy przy dużym wysiłku, lecz z niezwykłą pasją przyczyniają się do realizacji misji firmy. Atmosfera pracy, system szkoleń, a zwłaszcza troska o właściwą motywację pracowników sprawia, iż zatrudnienie w EOLP uważane jest za prestiżowe. Stworzone tutaj warunki pracy pozwalają stymulować rozwój pracowników oraz przyciągać zarówno specjalistów, jak i ludzi z niewielkim doświadczeniem, za to z dużym potencjałem.
Powiedzieć, że pracownicy wierzą w misję firmy, to za mało. Dla wielu z nich misja stała się ich sprawą osobistą. To wspaniali ludzie z ogromnym potencjałem i pozytywną energią do działania. Postanowiliśmy spożytkować tę energię, nadać jej kierunek, który pozwoli podnieść jakość życia lokalnej społeczności i sprawić, że pozytywny efekt będzie długofalowy.
Tak narodził się program „Widzę z klasą”.
Dzięki tej akcji tworzymy prawdziwą, długotrwałą wartość dla lokalnej społeczności. Włączenie do projektu dzieci pracowników pozwala na silne zaangażowanie załogi w misję firmy i uczynienie ich ambasadorami marki.
Drugim programem w ramach wolontariatu pracowniczego jest organizowany przez Grupę Essilor Polska inicjatywa „Zobacz Lepszą Przyszłość”. Grupa Essilor Polska otrzymała za tą inicjatywę ogromne wyróżnienie, tytuł „Dobroczyńca Roku”, w ramach którego wyłoniono najbardziej odpowiedzialne społecznie polskie firmy. Prezentowany program „Zobacz lepszą Przyszłość” zwyciężył w kategorii „Wolontariat pracowniczy”.