Spójrz na pracę z nowej perspektywy
Pracodawca wpadł Ci w oko? Chcesz być na bieżąco z jego najnowszymi ofertami? Dodaj go do obserwowanych! Otrzymuj powiadomienia o nowych rekrutacjach i programach stażowych.
Masz dobre doświadczenia rekrutacyjne z tym pracodawcą? Dobrze wspominasz tę firmę jako pracodawcę? Podziel się swoją wiedzą z innymi. Budujmy wspólnie bazę najlepszych doświadczeń.
Wiemy, że początki kariery mogą być trudne. Wiemy, że studenci ostatnich lat studiów i absolwenci najwięcej potrzebują praktyki. Wiemy też, że wartościowy staż to dobry początek drogi zawodowej.
Dlatego zapraszamy na program stażowy. Możesz do nas dołączyć w dwóch edycjach: wiosennej – zwykle start w marcu - kwietniu oraz letniej – start w lipcu. Dzięki praktykom zdobędziesz doświadczenie zawodowe i nową wiedzę.
32
lata na rynku leasingu
5
spółek
1 000
pracowników
Wspólnie działamy dla trwałego rozwoju naszych klientów i partnerów na konkurencyjnym rynku. Szanujemy ich czas i pieniądze oraz zaufanie, jakim nas obdarzają – nasze rozwiązania finansowe są użyteczne i nowatorskie. Kreujemy rynek. Od ponad 20 lat jesteśmy częścią Grupy Crédit Agricole, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Dla naszych klientów i partnerów oznacza to więcej możliwości, różnorodność dostępnych produktów oraz eksperckie doradztwo.
Nasze wartości w biznesie to:
Satysfakcja klienta - myślimy i działamy w sposób nastawiony na potrzeby klienta. Codziennie angażujemy wszystkie swoje zasoby, energię i umiejętności przewidując i wykraczając poza oczekiwania klienta. Dotrzymujemy obietnic i zobowiązań.
Szacunek - nasza transparentność, uczciwość i aktywne słuchanie wszystkich partnerów i stanowi świadectwo szacunku, jakim ich darzymy.
Odpowiedzialność - czujemy się odpowiedzialni za nasze zobowiązania, działania i tworzenie dobrej atmosfery. Jesteśmy odpowiedzialni za podejmowanie i konsekwencje naszych decyzji.
Nasze spółki to EFL, EFL Finance, Carefleet, Eurofactor i Truck Care. Tym samym oferujemy szeroki pakiet rozwiązań finansowych, takich jak: leasing wszelkich środków trwałych, pożyczka, ubezpieczenia, zarządzanie flotami samochodowymi, wynajem długoterminowy aut, najem pojazdów transportowych oraz usługi faktoringowe.
Zatrudniamy w wielu obszarach, m.in.: sprzedaż, finanse, rachunkowość, prawo, audyt, marketing, HR, compliance, controlling, ryzyko, informatyka, obsługa klienta, innowacje.
Dbamy o nasze dobre samopoczucie. Organizujemy wiele inicjatyw w trakcie pracy i poza pracą, które wspierają fizyczny i mentalny dobrostan, m.in. webinary, sportowe rozgrywki, zajęcia jogi, spotkania świąteczne, warsztaty, konkursy i wycieczki. Nasi pracownicy mają również dostęp do platformy streamingowej z materiałami wspierającymi rozwój osobisty i poradami specjalistów z dziedziny psychologii.
Na 30-lecie naszej firmy posadziliśmy 30 tys. drzew, tym samym zalesiliśmy 5 hektarów Warmii. Ograniczamy ilość drukowanych dokumentów i przystąpiliśmy do akcji #BiznesBezPapieru, aby również innych zachęcać do cyfrowego podejścia w biznesie. Co roku bierzemy udział w Europejskim Tygodniu Mobilności/Zrównoważonego Transportu. Wspólnie z Credit Agricole BP, w ramach kampanii #mniejplastiku przeprowadzamy akcje sprzątania naszego otoczenia. Angażujemy się w sprzątanie Odry, Wisły i gór z zalegających tam śmieci.
Jesteśmy zaangażowani społecznie. Regularnie wspieramy pacjentów Przylądka Nadziei oraz naszych kolegów i koleżanki znajdujących się w trudnej sytuacji. Już ponad 200 osób zarejestrowało się w bazie Fundacji DKMS podczas wydarzeń organizowanych w naszej firmie. Wśród nich znaleźli się również dawcy szpiku kostnego. Bierzemy udział w akcjach krwiodawstwa, wśród nas są honorowi dawcy krwi. Co roku angażujemy się także w biegi charytatywne organizowane w całej Polsce, tj. półmaratony, sztafety itp., w których wpisowe opłaca firma, a pracownicy wkładają serce, siłę i energię, żeby pobiec i pomóc potrzebującym. W sytuacjach kryzysowych, takich jak Covid czy wojna w Ukrainie – pomagamy sobie nawzajem i wspieramy też innych potrzebujących oraz organizacje społeczne.
Nasza główna siedziba została wybudowana zgodnie ze standardem certyfikatu ekologicznego LEED Platinum. Podczas budowy i wyposażania kompleksu zastosowane zostały najnowsze rozwiązania przyjazne środowisku oraz ekologiczne materiały budowlane. Budynki wyposażone są w energooszczędne oświetlenie i ogrzewanie oraz wydajny system segregacji odpadów. Biuro ułatwia także rezygnację z samochodów na rzecz ekologicznych środków transportu - zadbaliśmy o stojaki dla rowerów w podziemnym parkingu oraz prysznice i przebieralnie dla rowerzystów. Siedziba została zaprojektowana według filozofii Human-Centric i odpowiada na zróżnicowane potrzeby pracowników.
W ramach programu well-beingowego bierzemy udział w różnych aktywnościach sportowych, np. jodze, spływach kajakowych, wyjazdach narciarskich, maratonach. Mamy również firmowe drużyny, które regularnie razem trenują siatkówkę, koszykówkę oraz piłkę nożną.
Inicjatywy, które podejmujemy w celu budowania przyjaznego środowiska pracy, nasze programy rozwojowe i strategie HR są doceniane przez zewnętrznych ekspertów. W obszarze filaru ludzkiego, w ostatnich latach, zostaliśmy wyróżnieni tytułami: HR Najwyższej Jakości 2023, Friendly workplace 2022, Friendly workplace 2021, EFL Przyjaznym miejsce pracy 2021 oraz Friendly Workplace 2020.
Również nasze działania biznesowe są doceniane nagrodami tj. Business Superbrands 2022, Turbiny Polskiej Gospodarki 2022, Perły Polskiego Leasingu 2022, European Content Award.