50
lat na rynku
14
krajów w Europie
71 600
entuzjastycznie nastawionych pracowników w całej Europie
Nie definiujemy się jako pracodawca: jesteśmy społecznością pracowniczą.
A to poważna różnica. U nas mianowicie „My” jest na pierwszym planie. W ramach tego „My” każdy z osobna może – i powinien – coś wnosić i zadbać o rozwój. Łączy nas chęć działania we wspólnym interesie, interesie człowieka oraz codzienna zmiana i kształtowanie rzeczy na nowo.
dm-drogerie markt to jedna z wiodących sieci drogeryjnych w Europie. Od 1973 roku z sukcesem działamy na rynku, zapewniając atrakcyjny asortyment produktów, przyjemną atmosferę podczas zakupów oraz fachowe doradztwo ze strony naszych pracowników. Za słowem „my” stoi ponad 66 tysięcy osób w 14 krajach europejskich. Wszystkich nas łączy szczególna kultura pracy, oparta na wzajemnym szacunku, otwartości i zaufaniu, a także radość ze współpracy i wymiany doświadczeń.
Teraz jesteśmy także w Polsce, inspirując naszych klientów bogatą gamą produktów i usług. Wspólnie z zespołem budujemy nową markę w Polsce. Są wśród nas pracownicy drogerii oraz zespoły ich wspierające: specjaliści od zakupów i marketingu, tłumacze, specjaliści od ekspansji, HR, Biura, IT, logistyki.
"Tu liczy się człowiek, tu kupuję".
Od 1992 roku hasło " Tu liczy się człowiek, tu kupuję" wyraża postawę przedsiębiorstwa, które konsekwentnie realizuje ideę "człowieczeństwa i partnerstwa" we wszystkich relacjach z klientami, pracownikami, partnerami handlowymi i środowiskiem.
Wraz z otwarciem pierwszego sklepu dm w Karlsruhe w 1973 roku, Prof. Götz W. Werner założył firmę, która koncentruje się na holistycznym myśleniu przedsiębiorczym i społecznym. Szacunek dla indywidualności ludzi i regionalnego środowiska sklepów stał się podstawą organicznego wzrostu firmy dm.
Firma jest dla ludzi, a nie na odwrót. O tym właśnie przekonany jest dm. Każdy pracownik swoim zaangażowaniem i indywidualnością współtworzy tę kulturę korporacyjną i aktywnie przyczynia się do jej kształtowania.