ETAP 1
ANALIZA NADESŁANYCH APLIKACJI
Wszystkie nadsyłane aplikacje są przez nas analizowane z uwagą i zainteresowaniem. Wybieramy te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom, związanym z pracą na danym stanowisku. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
ETAP 2
KONTAKT TELEFONICZNY Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
Jeżeli Twoje CV spełnia nasze wymagania, skontaktuje się z Tobą osoba z działu HR. Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej postaramy się poznać Twoją motywację do podjęcia pracy.
ETAP 3
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA (1 lub 2 etapy)
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na spotkanie do siedziby firmy. Spotkasz się z przedstawicielem Działu HR i/ lub potencjalnym przełożonym działu do którego prowadzona jest rekrutacja. Podczas tego spotkania sprawdzimy Twoją wiedzę i umiejętności. Spotkanie ma na celu poznanie wzajemnych oczekiwań, co do warunków pracy.
ETAP 4
ZAKOŃCZENIE PROCESU REKRUTACJI
Niezależnie od wyniku rozmowy kwalifikacyjnej zostaniesz poinformowany o wyniku rekrutacji. Jeżeli decyzja będzie pozytywna nasz Dział HR skontaktuje się z Tobą telefonicznie i przedstawi warunki zatrudnienia.