ETAP 1
Zapoznamy się z Twoim CV
Twoje dokumenty aplikacyjne zostaną poddane wstępnej selekcji, przeanalizujemy je pod kątem wymaganych dla danego stanowiska kompetencji i kwalifikacji. Jeśli Twoje doświadczenie i wiedza wpisują się w nasze oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą.
ETAP 2
Zadzwonimy
Telefonicznie zaprosimy Cię na spotkanie w dogodnym dla obu stron terminie.
ETAP 3
Spotkamy się osobiście lub online
Spotkanie to dobry moment, aby się poznać – opowiedz nam o swoim doświadczeniu i umiejętnościach. Pytaj, jeśli nie wszystko jest dla Ciebie jasne. W przypadku niektórych stanowisk stosujemy dodatkowe narzędzia sprawdzające poziom umiejętności (np. testy językowe, analityczne). O ich ewentualnym wykorzystaniu zawsze uprzedzamy wcześniej. Obecnie, w związku z sytuacją epidemiczną, nasze procesy rekrutacyjne prowadzimy zdalnie przy wykorzystaniu popularnej aplikacji do rozmów wideo.
ETAP 4
Damy znać, jak Ci poszło
Bez względu na wynik procesu rekrutacyjnego, otrzymasz od nas informację zwrotną. Kandydatom, którzy z sukcesem przeszli cały proces rekrutacji, przedstawiamy ofertę pracy (może to będziesz właśnie Ty :)). Jeżeli zostanie ona zaakceptowana, podpiszemy umowę. I co istotne – dla nas Twój komfort jest najważniejszy, dlatego też na każdym etapie rekrutacji gwarantujemy dyskrecję i zachowanie poufności.
ETAP 5
Witaj w PSE!
Pozytywne przejście wszystkich etapów oznacza, że za chwilę powitamy Cię w PSE. Nie obawiaj się pierwszych dni pracy – zadbamy o Ciebie! Do zobaczenia na onboardingu, czyli naszym Kompasie na Start!
W procesie rekrutacji korzystamy dodatkowo z:
- Testów SHL
- Testów znajomości języków obcych
- Innych testów wynikających z profilu stanowiska
- Próbek prac