Dane kontaktowe

PKP S.A.

Al. Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
mazowieckie, Polska
[email protected]

www.pkp.pl

NIP: 5250000251

Jak wygląda rekrutacja?

Co zrobić żeby dołączyć do naszego zespołu?

ETAP 1

Aplikuj do nas

Zakładka Aktualne oferty pracy - znajdź interesującą Cię ofertę pracy i W Twojej aplikacji przeanalizujemy szczegółowo informacje związane z wykształceniem, doświadczeniem oraz osiągnięciami zawodowymi.

ETAP 2

Wywiad telefoniczny

Jeśli Twoja aplikacja nas zainteresuje, skontaktujemy się z Tobą aby umówić spotkanie rekrutacyjne. W zależności od stanowiska, na które aplikujesz, spotkanie może zostać poprzedzone krótkim wywiadem telefonicznym.

ETAP 3

Spotkanie

W trackie spotkania dbamy o Twój komfort (zdalnie i na miejscu)Staramy się utrzymać miłą atmosferę. W zależności od stanowiska, na które aplikujesz, możemy poprosić się o przygotowanie prezentacji lub rozwiązanie konkretnego zadania.

ETAP 4

Witamy na pokładzie

W podanym wcześniej terminie otrzymasz od nas informację zwrotną na temat rezultatu procesu rekrutacji, w którym uczestniczyłeś. Jeżeli okaże się, że Twoje oczekiwania spotkały się z naszymi to…gratulacje! Twoja oferta została przyjęta! Na tym etapie przedstawimy Tobie szczegóły związane z procesem zatrudnienia. Jeżeli okazało się, że nie przeszedłeś procesu pomyślnie, zapraszamy do aplikowania na nasze inne zgodne z Twoimi kwalifikacjami i doświadczeniem oferty pracy.