Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.

siedziba firmy:
Chemików 7
09-411 Płock
mazowieckie, Polska

www.orlen.pl/PL/Kariera

NIP: 7740001454

Biuro Warszawa:

Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.

Budynek Senator
ul. Bielańska 12
00-085 Warszawa
mazowieckie, Polska

REKRUTACJA

Trudna sytuacja związana z pandemią, w której się znaleźliśmy nie spowolniła naszej pracy. Nadal poszukujemy profesjonalistów, ekspertów czy menedżerów oraz osób będących na początku drogi zawodowej w niemal każdym obszarze specjalizacji. Wprowadziliśmy jedynie zmianę w formule realizacji rozmowy kwalifikacyjnej – wszystkie spotkania rekrutacyjne odbywają się wyłącznie zdalnie.

Zdając sobie sprawę iż rekrutacja w tej formie dla wielu kandydatów to dodatkowy stres, dlatego nasi rekruterzy opracowali kilka wskazówek podpowiadających jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w formie on-line.

Aplikuj na www.orlen.pl/kariera

JAK PRACUJEMY?

Wszystkim naszym pracownikom, których tryb pracy pozwala na wykonywanie swoich obowiązków bez konieczności pracy w biurze umożliwiamy realizowanie zadań z domu. Możliwe jest to dzięki wdrożonym narzędziom do udostępniania i obiegu dokumentacji a także pracy w wirtualnych zespołach. Spotkania służbowe realizujemy w formie wideokonferencji i telekonferencji, co pozwala pracownikom na bieżący kontakt i prowadzenie rozmów biznesowych.

Jako organizacja produkcyjna mamy także znaczne grono pracowników, którzy nie mogą wykonywać swojej pracy z domu. Dlatego we wszystkich tych obszarach na bieżąco dostosowujemy organizację pracy w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych pracowników na tyle, na ile jest to możliwe. Dostosowujemy rozkłady czasu pracy w sposób ograniczający obsadę do niezbędnego minimum. Na bieżąco wzmacniamy systemy monitorowania i kontroli uniemożliwiając tym samym zbędny kontakt naszych pracowników z osobami z zewnątrz, stosujemy się do wszelkich wytycznych w zakresie ewentualnej kwarantanny osób powracających z zagranicy, na bieżąco monitorujemy stan zdrowia pracowników oraz uszczelniamy systemy kontroli i bezpieczeństwa wewnątrz organizacji.

BEZPIECZEŃSTWO I WSPARCIE PRACOWNIKÓW

Chcąc zminimalizować niepokój i lęk w związku z aktualną sytuacją, ale także realnie zadbać o bezpieczeństwo naszych pracowników i ich rodzin, powołaliśmy dedykowany zespół projektowy odpowiedzialny za koordynację działań związanych z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem. Na bieżąco monitorujemy sytuację w naszej firmie oraz przekazujemy aktualne informacje i wytyczne do pracowników, aby działać systemowo i spójnie w całej organizacji. Zależy nam na uświadomieniu pracowników o konieczności zachowania szczególnej ostrożności i dbałości o zdrowie własne i współpracowników.

W przestrzeniach firmowych dostępne są instrukcje, przypominające o zasadach których należy przestrzegać. Wszystkie budynki wyposażono w środki do dezynfekcji dłoni, mierzona jest temperatura ciała wchodzącym do firmy, cyklicznie przeprowadzana jest dezynfekcja pomieszczeń oraz elementów środowiska pracy a pracownikom zapewniamy środki ochrony osobistej – to tylko przykłady działań, jakie podejmujemy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Ponadto zdając sobie sprawę iż dla wielu osób obecna sytuacja jest ogromnym wyzwaniem, pracownikom i ich członkom rodziny oferujemy bezpłatne wsparcie psychologiczne (telefoniczne lub on-line) dzięki działającej w naszych strukturach Pracowni Psychologii Pracy. Do dyspozycji pracowników jest możliwość skonsultowania się z psychologiem i porozmawiania o problemach, obawach lub wyzwaniach, z którymi dany pracownik lub jego rodzina mierzy się w obecnej sytuacji.

ONBOARDING I SZKOLENIA

Wszystkie szkolenia, w tym szkolenia realizowane w ramach procesu adaptacji odbywają się w formie on-line oraz e-learningowej. Nowo zatrudnieni pracownicy realizują program wdrożenia do firmy przy użyciu dedykowanej aplikacji Adapptacja dostępnej na komputerach i smartfonach. Pracownicy mogą skorzystać z różnorodnych szkoleń dostępnych na wewnętrznej platformie e-learningowej, której oferta jest sukcesywnie uzupełniana, również o szkolenia rozwojowe dostosowane do obecnej sytuacji. Z kolei w przypadku kursów językowych zajęcia odbywają się w formie wideokonferencji, jak również istnieje możliwość nauki na zewnętrznych platformach językowych.

JAK POMAGAMY INNYM? | CSR

Wierzymy, że podejmowane od samego początku przez nas działania oraz pomoc rzeczowa i finansowa, jak najlepiej wesprze tych, którzy są bezpośrednio zaangażowani w powstrzymanie pandemii koronawirusa.