Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Polish Assembly Centre Sp. z o.o.

Wiosenna 10
63-100 Śrem
wielkopolskie, Polska
[email protected]

NIP: 2090000937

Kim jesteśmy?

Jesteśmy częścią holenderskiej Grupy B&C International, należącej do amerykańskiej grupy SPRINGS Window Fashions z siedzibą w Middleton, Wisconsin. Zajmujemy się produkcją dekoracji okiennych. Siedziba główna Grupy B&C znajduje się w mieście Nunspeet w Holandii, jednakże spółki – siostry rozsiane są po całej Europie. Polish Assembly Centre rozpoczęła swoją działalność na terenie Śremu w 2008 roku. Początkowo wynajmowaliśmy halę produkcyjną, jednak w 2012 roku  przenieśliśmy się  do nowoczesnego obiektu, który obecnie ma  powierzchnię 12 tys. m2, znajdującego się przy ulicy Wiosennej 10.

Produkujemy rolety w dwóch grupach produktowych:

- Rolety o wymiarach standardowych- ten typ rolet można zakupić w najpopularniejszych sklepach wielkopowierzchniowych w większości krajów Unii Europejskiej.  Mimo masowej produkcji tego rodzaju dekoracji okiennych, równocześnie kładziemy nacisk na ich wysoką jakość, gdyż satysfakcja klienta jest dla nas najważniejszniejsza.

Rolety typu”made to measure”, czyli dopasowane do indywidulanych potrzeb klienta. Ten rodzaj produktów tworzony jest na podstawie specjalnych życzeń oraz wymagań nabywcy.  W ramach zakupu użytkownik może dowolnie wybrać nie tylko  rodzaj oraz wymiar rolety, ale także typ oraz kolor materiału. Te dekoracje okienne charakteryzują się nie tylko wysoką jakością wykonania, ale także szybkim czasem wytworzenia oraz wysyłki. Rolety „made to measure” dostarczane są do klientów głównie z krajów takich jak: Holandia, Dania oraz Czechy.

Szacunkowo rocznie produkujemy ponad 2 miliony rolet.

Benefity – Dlaczego warto z nami pracować?

  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • Dofinansowanie karty Multisportu
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • Premie Świąteczne
  • Program Poleceń
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Wydarzenia i imprezy dla pracowników oraz dla ich rodzin
  • Dofinansowanie inicjatyw sportowych dla naszych pracowników

Etapy rekrutacji

  1. Aplikacja na ofertę pracy –skontaktujemy się z kandydatami, którzy najlepiej pasują do naszego profilu zawodowego przedstawionego w ogłoszeniu
  2. Rozmowa w trybie online – poznajmy wzajemne oczekiwania, przedstaw nam swoje doświadczenie, sukcesy oraz motywację a my opowiemy o nas oraz możliwościach rozwoju w PAC
  3. Spotkanie na terenie PAC – pokażemy Tobie, jak pracujemy, poznasz procesy w ramach obszaru, na jaki aplikujesz, oraz porozmawiamy szczegółowo o stanowisku. Poznajmy się bliżej – sprawdźmy, czy pasujemy do siebie nawzajem.
  4. Analiza PPA Thomas International lub/i wykonanie zadania dodatkowego, np. prezentacji projektu – w zależności od stanowiska, na jakie aplikujesz
  5. Oferta pracy – przedstawimy Tobie warunki nawiązania współpracy oraz przeprowadzimy Cię przez proces zatrudnienia

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (3)