ETAP 1
Wyślij CV.
Nasze oferty znajdziesz na portalach z ogłoszeniami oraz na stronie internetowej tutaj. W tym etapie rekrutacji wnikliwie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje.
ETAP 2
Porozmawiajmy.
Aby lepiej Cię poznać, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
ETAP 3
Spotkajmy się.
Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę w czasie której porozmawiamy o naszych wzajemnych wymaganiach i oczekiwaniach. Opowiemy Ci także o stanowisku i firmie. W czasie tego samego lub kolejnego spotkania poznasz bezpośredniego przełożonego.
ETAP 4
Rozwiąż zadanie.
Jeśli aplikujesz na stanowisko specjalisty/managera sprawdzimy Twoje umiejętności i kompetencje. Kandydaci na wysokie stanowiska menedżerskie przechodzą również ocenę kompetencji w formie Assessement Center.
ETAP 5
Dołącz do nas.
Najlepszym kandydatom zaoferujemy zatrudnienie i serdecznie powitamy ich w grupie Pocztowców.
ETAP 6
Poleć nas innym.
Miło wspominasz swoją rekrutację? Poleć pracę w Poczcie Polskiej swoim znajomym. Zapraszamy!