Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

PKP Intercity

Aleje Jerozolimskie 142 a
02-305 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 5262544258

Poszczególne kroki rekrutacji

ETAP 1

Aplikacja i selekcja

Znajdź ofertę, która cię interesuje i APLIKUJ. Wypełnij krótki formularz i dołącz swoje CV. Po otrzymaniu Twojej aplikacji sprawdzimy, czy spełniasz kryteria zawarte w ogłoszeniu. Jeśli tak, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną.

ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

Spotkanie jest doskonałą okazją dla Ciebie do zaprezentowania swojego doświadczenia i umiejętności, a nam pozwoli bliżej Cię poznać. Podczas spotkania mogą pojawić się testy, których forma zależy od stanowiska, o które się ubiegasz.

ETAP 3

Assessment Center

W przypadku rekrutacji związanych z obsługą klienta oraz na stanowiska menedżerskie spotkanie rekrutacyjne prowadzone jest w formie Assessment Center, podczas którego spotkasz się z zadaniami grupowymi oraz indywidualnymi.

ETAP 4

Decyzja - Gratulacje

Jeżeli ukończyłeś pozytywnie poprzednie etapy procesu rekrutacji, kontaktujemy się z Tobą w celu omówienia szczegółowo warunków zatrudnienia. Jeśli zaakceptowałeś ofertę pracy – WITAMY NA POKŁADZIE :)