Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

PHD

ul. Wybrzeże Gdyńskie 6c
01-531 Warszawa
mazowieckie, Polska
Telefon: +48 22 310 69 00
[email protected]

www.phdmedia.com/poland

NIP: 1132782626

O nas

Pomysłowe rozwiązania medialne mamy we krwi. Hołdując kulturze wiedzy, kreatywności i innowacji, z lokalnego pretendenta na rynku brytyjskim wyrośliśmy na globalnego lidera zatrudniającego ponad 4 tysiące pracowników w ponad 80 krajach.

Dzięki połączeniu znajomości branży i niezwykłej kreatywności naszego zespołu, wprowadzamy innowacje w zakresie planowania i opracowujemy nagradzane rozwiązania dla największych reklamodawców na świecie.

Dążenie do doskonałości wpisuje się w nasz etos pracy i podsumowuje nasze podejście w każdym aspekcie – od briefu od nowego Klienta po sposób działania.

Część potężnej grupy

Światowej klasy siła nabywcza, która odpowiada na potrzeby zakupowe największych reklamodawców.

Będąc częścią Omnicom Media Group (OMG), dysponujemy bezkonkurencyjną siłą nabywczą, która pozwala nam spełniać wysokie oczekiwania największych reklamodawców na świecie.

Dostęp do zaawansowanych środków badawczych i narzędzi analityki biznesowej w ramach grupy zapewnia nam najwyższy poziom strategicznej wiedzy.

Dlatego dzięki połączeniu ogromnej siły zakupowej i wysokich umiejętności w zakresie planowania komunikacji możemy zaoferować klientom prawdziwą alternatywę.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

Planowanie i zakup mediów internetowych i tradycyjnych. Ponadto oferujemy szereg usług specjalistycznych...:

  • Analiza i modelowanie danych
  • Analizy i badania konsumentów
  • Branded content
  • Direct response
  • Doradztwo i realizacja rozwiązań w zakresie marketingu społecznościowego
  • Ekonometria, w tym prognozy i analiza ROI
  • Marketing mobilny
  • Negocjacja i realizacja umów sponsorskich
  • Planowanie i zakup mediów oraz zarządzanie kampanią na poziomie międzynarodowym
  • PPC
  • Programmatic media buying
  • SEO
  • Tworzenie treści

Nasze osiągnięcia

Ponad 400 nagród na całym świecie.

Zapewniamy naszym Klientom realne wyniki biznesowe dzięki innowacyjności, kreatywności i bezbłędnej realizacji strategii mediowych.

  • MALI RATOWNICY: VOLKSWAGEN & WOŚP:

Nasze zadanie

Program Mali Ratownicy tworzą Volkswagen & Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy od 2017 roku. Ma na celu propagowanie nauki zasad udzielania pierwszej pomocy wśród dzieci w wieku 6-9 lat poprzez organizowanie eventów oraz akcje informacyjne. Potrzeba stworzenia programu powstała na podstawie przeprowadzonych przez Volkswagen badań: tylko 11% dorosłych w wieku 35-44 twierdzi, że dobrze zna zasady udzielania pierwszej pomocy. Stąd powstała teza, że jest niewielu rodziców, którzy mogliby przekazać tę wiedzę swoim dzieciom.

Przebieg kampanii

Całoroczna kampania obejmowała głównie działania contentowe i redakcyjne: telewizyjne lokowania produktów podczas eventów (w tym udział w Projekcie Plaża TVN), advertoriale i artykuły redakcyjne w prasie i w internecie. Dodatkowo kampania wspierana była też przez blogerów parentingowych oraz prezentera Filipa Chajzera i aktora Kubę Wesołowskiego. Rok zakończyła podsumowująca kampania wideo w internecie.

Rezultat

Dzięki zaplanowanym crossmediowym działaniom skupiającym się na angażującym contencie udało nam się osiągnąć cel jakim była świadomość programu w grupie Polaków w wieku 30-50 lat.
Przeszkolonych zostało ponad 5 000 dzieci.
Świadomość programu w grupie All 30-50 wzrosła z poziomu 15% we wrześniu* do 19% w grudniu (w grupie All 30+)**.
*Kantar MillwardBrown report for VW Young Heroes 2017, wave Aug-Sept, All 30-50, N=500.
**Youtube BrandLift Report December 2017, All 30+, N=6334.

  • WIZZ AIR – KAMPANIA OOH​​​​​​​​​​​​​​

Nasze zadanie

Nasza kampania miała dwa cele: uczczenie dziesięciolecia linii Wizz Air oraz promocja szerokiej oferty lotów. Zaplanowaliśmy kampanię OOH z użyciem gry słów, w połączeniu z doborem nośników w określonych dzielnicach Warszawy. Dodatkowo, komunikacja na autobusach zapraszała kierowców do wyjazdu na wakacje z Wizz Air. Wszystkie kreacje zawierały także podziękowanie za 10 lat wspólnych podróży. Kampania OOH trwała jeden miesiąc i była wpierana w Internecie.

Przebieg kampanii 

Odbiorcy zareagowali bardzo pozytywnie na kampanię, która pokazała, że Wizz Air dostosowuje ofertę do potrzeb klientów.

Rezultat

Kampania nie tylko spotkała się z pozytywnym odbiorem, ale także wspomogła budowanie świadomości marki Wizz Air jako tanich linii lotniczych oferujących loty do wielu destynacji.

Nasze wartości

W PHD Media Direction cenimy otwartość, odwagę i ciekawość.

Znajdowanie osób obdarzonych tymi cechami należy do naszych podstawowych zadań. Dzięki temu nasz zespół tworzy różnorodna grupa najbardziej dociekliwych, odważnych i otwartych ludzi.

#1 Otwartość

Otwartość pomaga nam poznawać, słuchać i wczuć się w sytuację innych osób. Dzięki niej praca zespołowa oraz współpraca z naszymi partnerami i klientami staje się bardziej intuicyjna i skuteczniejsza.

#2 Odwaga

Odwaga to zdolność odejścia od szablonu. Lubimy kwestionować konwencje i próbować nowych rzeczy. Tylko wtedy wiemy, że daliśmy z siebie wszystko. W naszej kulturze nie boimy się niepowodzeń na drodze do doskonałości.

#3 Ciekawość

Z natury jesteśmy dociekliwi. Lubimy pytać, badać i uczyć się. Uwielbiamy nieznane. Dzięki temu ciekawsze stają się nasze rozmowy. Uważamy, że ciekawość jest zaraźliwa i prowadzi do głębszego zrozumienia człowieka, a w rezultacie – lepszej pracy.

#4 Kreatywność

Kreatywność wymaga pozbycia się uczucia pewności i zobaczenia tego, co wydaje nam się znane w nowym świetle. Konieczne jest zerwanie z przyzwyczajeniami i nieszablonowe myślenie, które doprowadzą do nowatorskich rozwiązań.

#5 Współpraca

Współpraca wymaga zrozumienia, że siła zespołu zależy od siły jednostki, a siła jednostki zależy od zespołu. Gdy wszyscy ze sobą współpracują, sukces maluje się sam.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (1)