Dane kontaktowe

Panalpina Polska Sp. z o.o.

Prosta 36
53-508 Wrocław
dolnośląskie, Polska

NIP: 8961396411

ETAP 1

Aplikuj do nas poprzez:
- ogłoszenie na konkretne stanowisko
- nasza stronę internetową
- rekomendację jednego z naszych pracowników

ETAP 2

Rozmowa telefoniczna – jeśli informacje zawarte w Twoim CV spełnią oczekiwania na dane stanowisko pracownik działu HR przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę.

ETAP 3

Spotkanie z przyszłym przełożonym oraz pracownikiem działu HR. Około 60-minutowa rozmowa pozwala na weryfikację zarówno Twoich, jak i naszych oczekiwań. To czas na zorientowanie się, na czym polega praca na danym stanowisku. Na tym etapie możemy poprosić Cię o rozwiązanie przygotowanych przez nas zadań.

ETAP 4

Decyzja. Niezależnie od podjętej przez nas decyzji dostaniesz informację zwrotną o wyniku rekrutacji. Gdy złożymy Ci ofertę pracy, z niecierpliwością oczekujemy Twojej decyzji.

ETAP 5

Podpisanie umowy i wprowadzenie
Jako nasz nowy pracownik weźmiesz udział w szkoleniach wprowadzających – nie tylko w obowiązki na swoim stanowisku pracy, ale również w inne obszary Panalpiny, abyś miał świadomość całościowego obrazu naszej firmy.