ETAP 1
Weryfikacja nadesłanych dokumentów
Na początku aplikacje są uważnie czytane i analizowane pod kątem wymagań, które zostały zawarte w ogłoszeniu.
W przypadku gdy ubiegasz się o stanowisko w Dziale Obsługi Klienta Zagranicznego, możesz spodziewać się rozmowy telefonicznej weryfikującej Twoje kwalifikacje językowe. Wysyłając aplikację na stanowisko projektowe nie zapomnij dołączyć swojego portfolio lub linku do swoich prac.
Z racji otrzymywanej dużej ilości życiorysów, odpisujemy i zapraszamy na następny etap tylko wybranych kandydatów.
ETAP 2
Rozmowa kwalifikacyjna
W zależności od profilu stanowiska i jego miejsca w strukturze naszej firmy możesz spodziewać się jednego lub dwóch spotkań rekrutacyjnych.
Rozmowa kwalifikacyjna najczęściej jest przeprowadzana przez kierownika działu. Jest to doskonała okazja aby lepiej poznać Twoje umiejętności, kompetencje i predyspozycje.
Podczas spotkania nie bój się zadawać pytań. To właśnie jest moment, kiedy możesz przedstawić swoje osiągnięcia i oczekiwania, dowiedzieć się więcej o miejscu pracy i przekonać się, czy będziesz do nas pasować.
Podczas selekcji możemy zastosować także inne metody weryfikacji Twoich kompetencji i wiedzy. Np. jeśli aplikujesz na stanowiska analityczne lub do działu IT, możesz spodziewać się zadań i testów sprawdzających umiejętności praktyczne.
ETAP 3
Złożenie oferty
To moment podjęcia decyzji, z kim chcielibyśmy współpracować. Jeśli wybór padł na Ciebie, przedstawimy Tobie warunki zatrudnienia i omówimy szczegóły.
Rekrutacja kończy się otrzymaniem kompletu dokumentów i podpisaniem umowy.