Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Nethansa sp. z o.o.

Armii Krajowej 116/19
81-824 Sopot

NIP: 7792126883

O Nethansie

Nethansa to spółka, która pomaga firmom rozpoczynać i zwiększać sprzedaż na globalnym rynku reprezentowanym przez Amazon.


Tworzymy innowacyjne oprogramowanie dostępne w wersji SaaS, które zarządza ofertami sprzedaży, dynamicznie dostosowuje ceny do konkurencji oraz prognozuje przyszły popyt na towary na największych europejskich rynkach. Oprócz technologii, rozwijamy nasz zespół ekspercki, dzięki czemu dostarczamy w pełni kompletne rozwiązania do skalowania sprzedaży międzynarodowej na marketplace’ach. Nasze wieloletnie wysiłki zostały docenione wśród wielu rankingów, m. in. “Najgorętsze start-upy” Rzeczpospolitej, “Najlepsze start-upy e-commerce” według My Company czy “Pomorskie Sztormy Biznesu” według Gazety Wyborczej.


Nethansa to jedyna firma w Polsce, która jest jednocześnie dostawcą usług i technologii zatwierdzoną przez Amazon SPN oraz Marketplace Appstore.

 

Mocą Nethansy są nasze wartości:

  • Klient w centrum - nasze rozwiązania powstają w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów.
  • Rozwój - z każdym dniem jesteśmy lepsi. Dbamy o rozwój naszych rozwiązań, pracowników, partnerów i klientów.
  • Skuteczność - z determinacją dążymy do osiągnięcia celów.
  • Innowacja - myślimy o przyszłości, tworzymy nowoczesne rozwiązania w zakresie produktów, biznesu i organizacji.
  • Pasja - świadczymy nasze usługi z ambicją i zaangażowaniem.
  • Szacunek - dbamy o uczciwe i długoterminowe relacje, komunikujemy się z przejrzystością.

Dlaczego warto pracować w Nethansie?

  • Każda opinia jest dla nas istotna. Doceniamy inicjatywy naszych współpracowników. Inwestujemy w ich rozwój.
  • Nie musisz być wszechwiedzący. Dla nas liczy się chęć poznawania i szukania rozwiązań.
  • Twój komfort pracy jest dla nas ważny. Oferujemy elastyczne godziny pracy, pracę zdalną oraz relaksacyjne masaże, z których możesz skorzystać w trakcie pracy.
  • Możesz zawsze liczyć na wsparcie Twojego przełożonego. Jeśli masz problem, podziel się nim!
  • Atrakcyjna lokalizacja, pozwalająca na korzystanie z uroków zieleni i morza.

 

Oczywiście mamy też benefity 😊:

  • Elastyczne godziny pracy.
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej.
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia.
  • Opieka medyczna.
  • Częste spotkania integracyjne.
  • Owoce, napoje, piłkarzyki i masaże.

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

1 ETAP

Spotkanie z Head of People & Culture i Dyrektorem Działu

W pierwszej kolejności weryfikujemy CV kandydatów i umawiamy się na spotkanie z wybranymi osobami. Do Ciebie należy wybór formy spotkania – możemy porozmawiać w naszym biurze, bądź też umówić się na wirtualną rozmowę za pośrednictwem Microsoft Teams. Szanujemy Twój czas, dlatego też na spotkaniach rekrutacyjnych znajdują się wszystkie kluczowe osoby z punktu widzenia podjęcia decyzji o współpracy. W ciągu kilku dni, otrzymasz informację o dalszych krokach. Zawsze staramy się dawać informację zwrotną jak najszybciej.

 

2 ETAP

Druga rozmowa uzupełniająca

Po naszym pierwszym spotkaniu, wiemy już nieco więcej o Tobie i Twoim doświadczeniu. Po dokładnej analizie informacji, decydujemy czy chcemy się jeszcze bliżej poznać. Gdy jest taka potrzeba umawiamy dodatkowe spotkanie lub prowadzimy krótką rozmowę telefoniczną.

 

3 ETAP

Finalna decyzja

W momencie, gdy mamy wszystkie niezbędne informacje podejmujemy decyzję. Zawsze informujemy kandydatów o wyniku rozmów. Jeśli nasza decyzja jest pozytywna - kontaktujemy się telefonicznie i informujemy o dalszych krokach.

W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji naszych kandydatów na każdym etapie.

Zapraszamy!

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (4)