Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Mondelēz International w Polsce

Domaniewska 49
02-672 Warszawa
mazowieckie, Polska
Telefon: 22 857 10 00

Pozostałe lokalizacje:

Fabryka „OLZA” w Cieszynie

ul. Liburnia 15
43-400 Cieszyn
śląskie, Polska
Telefon: 33 851 97 00

Fabryka Czekolady w Jankowicach

ul. Poznańska 50
62-080 Tarnowo Podgórne
wielkopolskie, Polska
Telefon: 61 816 65 00

Fabryka Ciastek w Jarosławiu

ul. Piekarska 4
37-500 Jarosław
podkarpackie, Polska
Telefon: 16 621 28 41

Fabryka Ciastek w Płońsku

ul. Mazowiecka 5
09-100 Płońsk
mazowieckie, Polska
Telefon: 23 663 01 00

Fabryka Czekolady w Bielanach Wrocławskich

ul. Czekoladowa 1
55-040 Bielany Wrocławskie
dolnośląskie, Polska
Telefon: 71 787 91 00

Fabryka Wyrobów Czekoladowych w Skarbimierzu

ul. Smaków 2
49-318 Skarbimierz Osiedle
opolskie, Polska
Telefon: 77 459 14 00

Fabryka Gumy do Żucia w Skarbimierzu

ul. Smaków 1
49-318 Skarbimierz Osiedle
opolskie, Polska
Telefon: 77 456 10 50

Centrum Badań, Rozwoju i Jakości we Wrocławiu

Ul. Czekoladowa 1
55-040 Kobierzyce
dolnośląskie, Polska
Telefon: 71 787 91 00

Produkty

Nasi konsumenci zmieniają swoje upodobania, a my odpowiadamy na ich potrzeby wprowadzając nowe przekąski, warianty, smaki, kształty i opakowania. Inwestujemy stale w rozwój nowych produktów, a co za tym idzie modernizujemy fabryki czy budujemy nowe linie produkcyjne. W 2018 wprowadziliśmy na polski rynek gumy Halls, w 2016 nową dużą czekoladę Milka Peanut Caramel, zaś w 2014 do Polski zawitały miękkie ciastka Milka Cake & Choc. To tylko niektóre z przykładów naszych innowacji. Za powstaniem tych nowości  kryje się praca wielu działów, od badań i rozwoju, produkcji, jakości, po łańcuch dostaw, zakupy, marketing czy sprzedaż. W każdym z nich możesz znaleźć dynamiczną pracę pełną wyzwań.

Biuro w Warszawie

W ostatnich latach przeprowadziliśmy duże inwestycje w Warszawie, rozbudowując i zmieniając poszczególne działy. W 2015 otworzyliśmy międzynarodowe centrum planowania łańcucha dostaw, które zapewnia, że odpowiednie ilości produktów trafią do konsumentów w poszczególnych krajach Europy. Rok później do Warszawy przenieśliśmy operacyjną część globalnego biznesu World Travel Retail – to stąd zarządzamy markami (np. Toblerone czy Cadbury) w sklepach duty free na lotniskach. W 2016 roku rozbudowaliśmy dział zakupów, który wspiera globalne oraz regionalne działania biznesowe i pomaga nam jak najlepiej pozyskać potrzebne produkty i usługi. Od 2018 roku rozwijamy dział odpowiedzialny za zarządzanie projektami wdrażania innowacji w naszych produktach. Zespół Product Change Management koordynuje procesy wprowadzania na rynek zupełnie nowych, wyjątkowych produktów – od pomysłu aż do momentu, w którym produkt dostępny jest na sklepowej półce. Nasz dział PCM zarządza także zmianami opakowań, receptury, sposobu dystrybucji lub produkcji.

Stale planujemy nowe inwestycje, jeżeli więc interesuje Cię praca w centrali, śledź nasze ogłoszenia!

Inne lokalizacje

Fabryki

Dzięki dynamicznym zmianom w portfolio produktów, nasze fabryki inwestują w nowe linie produkcyjne i technologie. Wyznajemy metodologię Integrated Lean Six Sigma i dzięki jej filarom, jesteśmy w stanie usprawniać na bieżąco naszą produkcję. Inwestujemy w rozwój technologiczny, poprzez m.in. implementację najnowszego parku maszynowego w Skarbimierzu czy też uruchomienie w 2015 roku tzw. linii przyszłości w ramach inwestycji wynoszącej około 30 mln dolarów. Wdrożenie tej nowoczesnej linii pozwoliło na znaczące zwiększenie poziomu produkcji takich marek jak Oreo, Milka czy Cadbury.

Badania i Rozwój

Wychodzenie naprzeciw naszym konsumentom jest dla nas kluczowe, dlatego inwestujemy w rozwój tworząc globalną sieć ośrodków badawczych. Jednym z jej elementów jest otwarte w 2017 roku globalne Centrum Badań, Jakości i Rozwoju (RDQ) we Wrocławiu dedykowane kategoriom czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. W centrum pracuje blisko 200 ekspertów z całego świata. Tworząc niezwykłą międzynarodową społeczność, nasi eksperci prowadzą prace badawcze, testy oraz nowe rozwiązania dla przekąsek takich marek jak Milka, Oreo czy belVita.

Sprzedaż terenowa

Zespół sprzedaży terenowej czuwa nad dostępnością naszych marek zarówno w małych sklepach, jak i dużych marketach w całej Polsce. Nasi przedstawiciele handlowi mają szeroką wiedzę na temat rynku i produktów. Dostarczają świetne wyniki dzięki skutecznemu budowaniu relacji z klientami i ciągłemu podnoszeniu umiejętności poprzez szkolenia, konferencje sprzedaży i udział w projektach.