ETAP 1
Publikacja ogłoszenia o pracę.
Rekrutacja rozpoczyna się publikacją ogłoszenia o pracę, zwierającego główne zadania na danym stanowisku, warunki współpracy oraz wymagania i oczekiwania wobec kandydatów.
ETAP 2
Gromadzenie i selekcja aplikacji.
Po dokładnej analizie i selekcji nadesłanych dokumentów następuje etap zaproszenia do rozmów wybranych Kandydatów.
ETAP 3
Spotkania rekrutacyjne.
Rozmowy rekrutacyjne, w zależności od potrzeb i charakterystyki danego stanowiska mogą być poprzedzone: testem wiedzy merytorycznej, wywiadem telefonicznym, testem poziomu znajomości języka obcego, przedstawieniem dodatkowych dokumentów aplikacyjnych, przygotowaniem i przedstawieniem prezentacji etc.
ETAP 4
Wybór Kandydata.
Po podsumowaniu przeprowadzonego procesu, komisja rekrutacyjna decyduje o wyborze Kandydata, który zostanie rekomendowany do zatrudnienia. Dbamy o to, aby wszyscy Kandydaci, którzy wzięli udział w trzecim etapie rekrutacji otrzymali informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacyjnego.